U novembru 2022. godine započeto je dugo najavljivano bušenje ulaznog portala tunela “Iriški venac” na Fruškoj gori. Na ulaznoj strani tunela, kod Paragova, kao i sa druge strane, prema Opštini Irig, gde se nalazi izlazni portal, napreduje bušenje.
Tuneli koji se grade su u sklopu Fruškogorskog koridora – budućeg najdužeg tunela u Srbiji!
Pogledajte ekskluzivne snimke iz samog tunela, sa obe strane:
Mega fabrika kompanije Kontinental, treća nemačka investicija u Novom Sadu, otvorena je u četvrtak 23.02.2023. godine, a rad na opremanju infrastrukture Fruškogorskog koridora, koji spaja veliki deo investicija, nastavlja se i ove godine uprkos svetskoj ekonomskoj i energetskoj krizi.
Kako je najavljeno, ovaj dvocevni tunel biće probijen na deonici između naselja Paragovo u Sremskoj Kamenici i obilaznice oko Rume, čime će se tranzitni saobraćaj konačno izmestiti s prostora Nacionalnog parka Fruška gora.
Najzahtevniji poduhvat u sklopu čitavog projekta, izgradnje Fruškogorskog koridora, jeste probijanje tunela “Iriški venac” koji će sa svojih bezmalo 3,5 kilometra dužine biti najduži tunel u Srbiji.
Radove izvodi kineska kompanija “China Road and Bridge Corporation”, a značaj projekta za Novi Sad, Irig i Rumu se ogleda u podatku da kroz tu deonicu dnevno prođe oko 900 kamiona i 10.000 vozila i spada u najopterećenije državne puteve u Srbiji.
U perspektivi, ovaj putni pravac treba da omogući povezivanje Koridora 10 i Koridora 4 i stvaranje najkraće veze između Bosne i Rumunije. Fruškogorski koridor je deo putnog pravca Novi Sad-Ruma-Šabac-Loznica-granica sa BiH.
Izvor: mojgradsm.rs
Dodaj komentar