Želite li zaista da imate trbušne mišiće iz svojih snova, znate i sami, morate vežbati i morate izbaciti neke namirnice iz svoje ishrane kako vas ne bi kočile u dostizanju vašeg cilja. Vežba – zna se – varijacija na temu ima pregršt, ali kada je reč o izbacivanju loših namirnica i tu ima dosta varijacija, ali zlatno je pravilo da morate uveliko smanjiti unos šećera, zasićenih masti i loših ugljenih hidrata.

Poželjno je naravno i da poradite na ubrzanju sopstvenog metabolizma – boljom ishranom i vežbom, ali srećom, postoji spisak namirnica koji će vam u tome znatno pomoći. To su namirnice koje će doslovno ciljano raditi na vašem metabolizmu i bržem otapanju naslaga s vašeg stomaka. Nutricionisti se kunu – te će vam namirnice zaista ciljano raditi prvenstveno na vašem stomaku.

Zato donosimo spisak, koji, uzgred rečeno, uopšte ne zvuči loše.

Kaša

Svi oni koji preskaču doručak trebali bi da razmisle još jednom. Izbacivanje prvog obroka u danu nije rešenje ni za koga jer će vam kvalitetan doručak ubrzati metabolizam i dati vam dovoljno energije da izdržite do ručka.

Jedan od kvalitetnijih odabira za doručak govorimo li o topljenju naslaga sa stomaka definitivno je kaša (zob potopite noć pre) jer je izuzetno bogata vlaknima i dovoljno će vas zasititi za duži period. Kao dodatak zobenoj kaši možete iskoristiti bananu ili zobenu kašu pojesti s jogurtom.

Borovnice

Poznate kao savršen antioksidans i otapač masti borovnice bi trebale da se jedu tokom cele godine. Naravno, teško je uvek imati sveže, ali i smrznute su odličan izbor jer smrzavanjem gube tek jedan mali deo vitamina E i beta karotena.

zdrava-hrana-povrce

Bademi

Bademi su puni monozasićenih masti – dakle zdravih masti koje doslovno tope loše masti. Moramo li kažemo nešto više od toga? Moramo – bademi su grickalica koju biste morali da uvedete uvesti u svoju dnevnu ishranu kao idealan međuobrok.

Losos ili tuna

S obzirom na to da organizmu treba dosta proteina kojima će se podići nivo energije u telu i samim tim organizmu dati podsticaj da radi bolje i brže – losos ili tuna savršen su izvor proteina, ali i omega 3 masnih kiselina koje će dodatno nagraditi vaš organizam. Energija iz tih namirnica, baš kao i ona koju možemo dobiti iz tofua ili na primer ćuretine pomoći će vam da sagorite kalorije i nakon što je vaš metabolizam metabolizam već odradio svoje.

Zeleno povrće

Zelena salata, kelj, spanać …. sve što je zeleno radi za vas i to zato što nema mnogo kalorija, puni su vitamina i minerala, i što je najvažnije – to se namirnice koje sprečavaju naduvavanje. Jedite ih u većoj količini s dodacima kao glavno jelo ili još bolje – pojedite svaki dan malu salatu pre glavnog obroka – tako ćete već pred sam obrok biti dovoljno siti da se ne prejedete.

5 grešaka zbog kojih ćete najčešće odustati od dijete

Lajkujte stranicu Luftika i prvi pročitajte nove tekstove ↴

Ostavite komentar

Please enter your comment!
Please enter your name here