vucic tv
Foto: njuz.net
Magazin

Spisak tv kanala na kojima „nikada nismo videli“ Aleksandra Vučića

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić danima se nalazi u poseti SAD-u, gde je imao niz politčkih sastanaka, prvenstveno na temu Kosova. Kao što smo već navikli, predsednik je nakon svakog sastanka išao uživo u program RTS-a, Pinka, Prve i O2.

Svaki put je predsednik Vučić, po navici, spontano, govorio i o temama koje nemaju nikakve veze sa razlogom njegove posete SAD, piše Vice.

Vučić se tako iz srca američke administracije izvinjavao glumcima i muzičarima u Srbiji koji su „preživeli linč“ zato što su ga podržali, a nije izostala ni njegova omiljena tema – opozicija.

Kao i obično, predsednik se novinaru obraćao kao da je on lično predstavnik opozicije a ne novinar, utvrdivši da su svi nedeljnici u Srbiji protiv njega. Da da, svi nedeljnici. Oni nedeljnici koji imaju čitanost poput reklama između dve emisije posle ponoći na svakoj nacionalnoj TV stanici.

U razgovoru za „Glas Amerike“, predsednik je upitan i kako se oseća kada ljudi kaži „evo ga ovaj, na svim kanalima je“, Vučić je rekao da „nikad u životu nije bio na mnogim od tih kanala“.

E, to je već tvrdnja koja zahteva analizu svakog poštenog i predanog TV gledaoca u Srbiji koji zaista ima utisak da je nemoguće menjati kanale a ne naići na lidera SNSa, odnosno predsednika države.

Zato, ekskluzivno i sa punom odgovornošću donosimo spisak TV kanala u Srbiji na kojima predsednik Vučić nikada nije bio. Evo na primer, prođimo kroz prvih 10 kanala u SBB mreži, koji su jelte najvažniji za rejtinge jer prosečan Srbin ne ume ili ne želi da lista dalje ili ubada dve cifre u pretrazi po logici statističara.

spisak kanala

Od 10 kanala, predsednik je bio gost samo na njih 5 (RTS, PINK, PRVA, 02 i HAPPY), te takozvane TV sa nacionalnom frekvencijom.

To je dakle 50% ove liste, koliko je dobio i glasova na izborima. Istovremeno, opozicija je bila sigurno na dva sa liste, odnosno 20% kanala (N1 i NOVA, ko im je kriv kad NOVA preuzima dnevnik N1), iako većina može da sanja 20% glasova na izborima. I ko je tu oštećen?

Drugo, predsednik stalno mora da ide u goste, te u jutarnji program, pa u popodnevne vesti, pa uživo sa auto puta, uživa sa gradilišta, uživo iz predsedništva, uživo iz sportskog centra Šumice, Grdeličke klisure, Vašingtona, Vranja…i onda još uveče u poneki studio, gde mora da debatuje sa voditeljima a to ume da potraje satima.

A opozicija? Njima je realno sve spakovano. Dobiju dva-tri pitanja u okviru priloga u dnevniku koji se emituje u isto vreme svakog dana, i ponekad odu u jutarnji program N1 (koji počinje sat vremena posle Pinkovog, što znači da mogu više da spavaju).

A šta ćemo sa ostalih 50% kanala sa slike?

Gde je predsednik na Vavoom-u, Cinemaniji, Prvoj plus, N1 i TV Nova? Ok, ova poslednja dva ga imaju svaki dan, često uživo sa lica mesta, ali on i ne želi da ide na N1.

Dakle šta ćemo sa ovih 30% sa slike?

Razmislite o tome kada budete pričali o medijskim slobodama u Srbiji, kao i o prostoru za predsednika na: IDJ TV, Grand TV, Sport klubovima ( a ima ih 10), Eurosport (1 i 2)Prvoj kick, Brainz, Fox kanalima (ima i 4 + HD verzije), Pink movies, Pink western (ima ih takvih preko 40), Cinestar (6 komada), HBO (3+2), Russian kino, 24 Kitchen, Fight channel, Disney, Cartoon, Baby TV, National geographic, Animal planet, Lov i ribolov…

(U ovo malo istraživanje nisu uključeni History kanal, Crime and investigation, Fine living, Pink horor i comedy, i Hustler TV i njegovi sateliti).

Vučićev odgovor na pitanje zašto ljudi mrze Đokovića ušao je u anale TV ispada (VIDEO)

Ne zaboravite da lajkujete Luftiku