Marketinški tim čuvenog nemačkog kozmetičkog brenda „Nivea“ smislio je u najmanju ruku interesantan, ali i diskutabilan način da promoviše svoju micelarnu vodu.
Kako je trenutno u toku završnica Svetskog prvenstva u Kataru, oni su odlučili da se uključe u fudbalsko ludilo koje je zahvatilo planetu, poput „Ryanair-a“, koji je postao poznat po svojim šalama na račun reprezentacija koje su ispale.
Međutim, za razliku od irske avio-kompanije, nemački kozmetički gigant se opredelio da direktno podbada navijače timova, a ne fudbalere, a na tapetu su se našli fanovi Hrvatske i Maroka, čije su reprezentacije ispale u polufinalu.
Tako se na jednoj od reklamnih fotografija nalazi neraspoložena devojka, koja je na licu nacrtala crveno-bele kockice, dok u gornjem uglu stoji rezultat od 3:0, kojim su „Vatreni“ izgubili od Argentine.
„Možete da žalite 0 odsto, kada ste dali 100 odsto. Micelarna voda ‘Nivea’ – 0 odsto ostataka. Uklanja boju sa lica, ostavljajući vašu kožu čistom i spremnom da navijate za svoj tim ponovo“, piše u opisu fotografije, dok je na samoj fotografiji naznačeno da „briše sve osim suza“.
„Ne znaš jel gora fora ili micelarna“
Iako su verovatno računali da je opaska duhovita, razljutila je brojne navijače „Vatrenih“.
„Ne znaš jel gora fora ili micelarna“, „Nadam se da je micelarna dovoljno jaka da vam ukloni i tog vašeg marketing stručnjaka“, „Ovo bi trebala da bude dobra PR fotka za vas? Razmislite ponovo“, „Zaista? Izrazito neprofesionalno“, „Potpuno nepoštovanje“, „Izgleda da je Nivea nova Balenciaga“.
„Vrlo neprikladno, bez obzira koju zemlju koristite u svojim marketinškim trikovima“, „Kupovala sam vaše proizvode, ali više neću“, „Obrišite ovo pre nego što bude prekasno“,“Hrvatska ne zaslužuje ovakvo ruganje“, samo su neke od kritika korisnika društvenih mreža, prenosi Index.
„Briše sve osim nasleđa“ – otvorena diskriminacija?
Slična fotografija objavljena je i za Maroko, gde je za „modela“ odabrana navijačica u bojama zastave ove države, sa rezultatom od 2:0, kojim su Francuzi pobedili Marokance, uz propratni tekst na fotografiji – „Briše sve osim naseđa“.
„Kakvo nepoštovanje. Zašto tako nešto niste učinili sa Portugalom, Brazilom ili Španijom“, „Najgori marketing na planeti“, „Kako izgubiti mušterije u jednom danu“, „Najgore poniženje koje sam ikad video“, „Jako nisko“.
„I suze?!? Počev sa fotografijom navijačice Hrvatske, do ove, vaši oglasi postaju sve gori! Trebali bi da se izvinite, jer nemate empatiju, kao i za diskriminaciju i mentalno zlostavljanje. Svi koji ovo čitaju – nećemo dozvoliti da ovo bude OK!“, besneli su navijači na Instagramu.
Videćemo kako će kompaniji proći ovakva reklamna kampanja, a mnogi su najavili bojkot „Niveinih“ proizvoda u svojim komentarima.
Izvor: Index
Dodaj komentar