Lifestyle Recepti

Hranom protiv depresije!

Osećate se tužno i depresivno? Svi će vas posavetovati da se okružite pozitivnim ljudima i izađete iz kuće. Luftika vam predlaže da stavite kecelju, zasučete rukave i pripremite nekoliko ukusnih jela, čiji sastojci doslovno ubijaju depresivnost.

Riba – što masnija to bolja

Losos, tuna ili skuša sadrže visok nivo omega 3 kiselina, te pozitivnu utiču na cirkulaciju i rad srca. Poslednja istraživanja su pokazala da je ženama, koje u svojoj ishrani koriste mnogo ribe, smanjen rizik od depresije za 17 posto, a muškarcima čak 20.

sveza-riba-losos

Ako se na trpezi, pored ribe često nađu i orasi, takođe bogati omega 3 masnim kiselinama, onda za depresiju u vašem domu mesta nema.

Ovde možete pogledati vodič kroz najbolje čarde u Novom Sadu, u kojima služe najukusniju ribu.

Ćurka usrećuje

Ćureće ili pileće meso je bogato proteinima i triptofanom (aminokiselina koja je sastojak i pojedinih antidepresiva). Upravo ti sastojci povećavaju lučenje serotonina (hormona sreće), te deluju slično kao lekovi protiv depresije.

covid 19 kontakt desk

Ne zaboravite da lajkujete Luftiku

Ana Marković

Ana Marković

Štreber i boem. Bosanka i Banaćanka. Novinar. Hodajući detektor laži i emiter istine. Omiljenost - miris uštipaka u 9 ujutru, selo, leto i grlati petao, crk'o dabogda.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

Share via
Copy link