Nakon Lađevaca, i Novi Sad priželjkuje da se uskoro pohvali civilnim međunarodnim aerodromom, i to na Čeneju.
Iako do realizacije predstoji mnogo posla, nade su da će do 2021. godine, kada Srpska Atina postane evropski centar kulture, možda i prvi putnički avioni sleteti u tu vazdušnu luku, javlja RTV.
Neće džambo-džetovi, ali da na aerodrom „Čenej“ sleću mali putnički avioni, sasvim je realna slika, koja je sve bliže realizaciji.
Uskoro će se na ranom javnom uvidu naći Plan detaljne regulacije te vazdušne luke, a nakon toga, izvesno je da će i u skupštinsku proceduru.
„Aerodrom je predviđen kategorije 3c, to podrazumeva avione do 100 putničkih mesta. I uz to, naravno, zadržava se i sportski deo aerodroma. Aerodrom može da se realizuje u više faza, gde podrazumeva i sve one ostale prateće elemente kao što su eventualno hotelski smeštaj, i tako dalje“, kazao je za RTV direktor aerodroma Dušan Miladinović.
Na čenejskom aerodromu, trenutno se nalaze prostorije Aero kluba „Novi Sad“, koji je već započeo pripremu za pretvaranje sportske u međunarodnu vazdušnu luku, i izgradio kancelarije za carinu i policiju.
Gde možete skakati padobranom u Novom Sadu?
S obzirom na to da je Novi Sad univerzitetski, sajamski, festivalski i turistički centar, a 2021. i centar evropske kulture, izgradnja civilnog aerdroma, logičan je potez, kažu u Aero klubu.
„Aeroklub je uzeo organizacioni deo da uradimo jednu dobru pripremu, da sve strukture shvate da nama aerodrom treba. Aeroklub će i dalje postojati na ovim prostorima ovde, koristiće travnatu pistu, a sa desne strane će biti novi terminali, nove zgrade, po projektu, koje će koristiti putnici, putnički aerodrom“, saopštio je Dragoljub Samardžić, predsednik Aero-kluba „Novi Sad“.
A piloti pričaju da je čenejski aerodrom jedan od najlepših na eks Ju prostorima, zbog svog položaja, ali i uslova za rad.
Sa Čeneja do Istanbula, Soluna ili Dubrovnika, zašto da ne? Plan je da na pistu koja će biti duga 1.760 metara sleću avioni niskobudžetnih avio kompanija, kao i turistički i poslovni čarter letovi.
Aerodrom na Čeneju, mogao bi da bude i svojevrsna ispomoć beogradskoj vazdušnoj luci, a za njegovu izgradnju, očekuje se i pomoć države.
kad vam bude radio aerodrom kao ona vaša žalosna autobuska, shvatićete da nije slučajno što ga niste imali
debela matora službenica toroče sa plavušom koleginicom par minuta pre 21 h, a svi
žurimo na bus u 21 h, a onda neće da nas pusti na stanicu jer „nema mesta“, pa smo slučajno DOBROM VOLJOM (!) vozača Laste svi ušlu u poluprazana dabldeker!!
državnički parazit će vrv preko nagojene matore veze i na aerodrom da vam se zaposli
pa probajte i tu da svoju malograđansku nesposobnost vadite na Lastu