Magazin

Željko Mitrović ima ideju za novi biznis koji ugrožava živote

zeljko-mitrovic

Vlasnik Pink televizije Željko Mitrović ovih dana je u fokusu javnosti zbog slučaja davljenja beloglavih supova na Uvcu. Prema pisanju medija Mitrović se tog dana vozao helikopterom iznad Uvca iako još uvek nije potvrđeno da je on direktni krivac za nesretni događaj i ispadanje ptica iz gnezda.

Vlasnik Pinka poznat je između ostalog i kao ljubitelj ekstremnih sportova, a sada ima novu ideju.

Nakon brojnih Mitrovićevih naprava i izuma, među kojima su i pokušaj spejs šatla kom je originalni izumitelj nadenuo naziv “flying car”, robota sa kojim možete imati konverzaciju, rolera na mlazni pogon, i nezaobilaznog ozoniranja, došao je na red i parasejling na vodi, piše Nova.rs.

Iako se podrazumeva da je na vodi, kažemo to, jer je vlasnik ružičaste televizije pokušao da ovo letenje izvede i iznad kopna.

I pogađate? Naravno, uspelo je.

Ipak, shvatio je da će ovo sa letenjem iznad vode bolje ići, pa je svoj novi izum isprobao iznad Save i Dunava, i to sa ponosom podelio i sa pratiocima na društvenim mrežama uz odgovarajući post:

– Isprobao sam uspešno i parasejling na Dunavu i Savi, potpuno je bezbedno sa ovim profesionalnim plovilom sa hidrauličnim vitlom, koji je Pink grupa uvezla!

Svi moji foloveri i radnici Pinka, dobiće jedan sat dnevno za besplatan parasejling! U nekom od sledećih postova objaviću telefon za rezervacije termina!

Nedavno je Mitrović i u dnevniku na svojoj televiziji u udarnom terminu reklamirao svoj novi fenomenalni biznis, objasnivši tada kako su pogodnosti ove dveju reka veoma slabo korišćene, pa je on, eto, rešio da to sad uradi i tako valjda obogati sadržaj kojeg po rekama, kako on smatra, izgleda nema dovoljno.

Da je to i drugima padalo na pamet, ali da ova cela akcija i nije toliko bezbedna i lako izvodljiva, bez da se usput ne prekrši i zakon, za portal Nova.rs govori menadžer u sportu, instruktor i reprezentativac skijanja na vodi, dugogodišnji kajter i profesionalni vozač čamca.

– Na tako maloj vodenoj površini apsolutno je nebezbedno i neodgovorno da se vozi parasejling, i ne bih to preporučio nikome.

Da ne pominjemo da bi osim što se na taj način rizikuju životi ljudi, to između ostalog bilo i kršenje zakona, jer glisiranje po uredbi Lučke kapetanije Beograd nije dozvoljeno nigde na teritoriji grada.

Tačnije, glisiranje je zabranjeno između nultog i sedmog kilometra što se tiče Save, i između 25. maja i Kule Gardoš na Dunavu, što znači da to obuhvata i onaj potez Dunavca i ceo potez oko Velikog ratnog ostrva – kaže Mašić, koji je između ostalog i spasilac gorske službe spasavanja, zbog čega se mnogo puta našao u ekstremno opasnim situacijama, koje je s uspehom prevazišao.

On objašnjava i zbog čega je izvoditi ovakvu akciju na rekama i krajnje nebezbedno.

– Takođe treba imati u vidu i to da kad je lep dan, da je i rečni saobraćaj gust, i da tada izađe milijardu čamaca i još toliko ljudi koji često ne znaju da voze čamce i skutere, glisere, brodiće ili su prilično neiskusni u tome, niti gledaju da li u vodi ima kupača.

Kada na to dodate još i gliser koji vuče padobran, možete da zamislite koji haos može da nastane – priča on, i objašnjava da je i sam imao ideju da se time bavi, te zašto se to nije dogodilo.

– Pre par godina sam i sam hteo to da počnem da radim, a onda sam razgovarao i sa rečnom policijom, koja mi je zatim detaljno predočila situaciju i ukazala mi na zakone koji to ne dozvoljavaju.

I baš iz tog razloga što su ljudi hteli da lete isključivo u blizini grada, shvatio sam da je to u stvari malo nemoguće.

Kad bih se za to odlučio, morao bih da ih vozim van teritorije grada, tamo negde oko Višnjičke banje i iza špica Ade Međice, u suprotnom bi to bilo kršenje zakona.

S druge strane, iako ne mora da se glisira non-stop tokom letenja, mora da postoji ta mogućnost, zbog bezbednosti, da bi čamac mogao da izglisira ponekad kako bi padobranac mogao da sleti, a to, kao što sam već rekao, na najvećoj površini reka nije dozvoljeno upravo zbog bezbednosti.

Dakle, ovo bi bilo izvodvljivo jedino van teritorije grada, što ću, ako se za to odlučim, jedino tako raditi i ja – završava Mašić za Nova.rs.

Iako se na snimku Željka Mitrovića, međutim, grad može videti kao na dlanu, ali i poprilična gužva u rečnom saobraćaju ispod, možda je on doduše planirao da ubuduće parasejlinguje tamo gde žive duše nema.

Mada, sudeći po egzibicionističkom duhu vlasnika “ružičaste televizije”, to verovatno baš i nije opcija. Naravno, uvek postoji i mogućnost da se zakon zaobiđe, što Mitroviću ne bi bio prvi put.

U Mitrovićevu kasu slili smo 6 miliona € i visimo na litici s empatijom ravnoj nuli

PARTNERI SAJTA


149 Shares
149 Shares
Share via
Copy link