Magazin

U Mitrovićevu kasu slili smo 6 miliona € i visimo na litici s empatijom ravnoj nuli

zadruga 3 finale

Završeno je finale Zadruge 3.

Poslato je oko 19 miliona poruka po ceni od 36 dinara što iznosi blizu 700 miliona dinara ili 6 miliona evra.

Šest miliona evra je poslala navučena, ostrašćena publika koja je od septembra prošle godine zdušno pratila i navijala za svoje favorite.

Koga su zapravo pratili i kome su slali poruke kao podršku za nedeljne honorare i osvajanje prve nagrade u iznosu od 50 hiljada evra?

Pa, recimo Luni Đogani koja je počev od prve Zadruge do ove, treće, zaradila oko 310 hiljada evra plus auto vredan 19 hiljada evra.

Pa, recimo njenoj mami, Anabeli koja je zaradila oko 150 hiljada evra, ili tati Gagiju koji je dobio jedan od najvećih honorara za učešće – 2.000 evra nedeljno.

“Opravdali” su zarađeno žučnim svađama i međusobnim odricanjem.

Ostali učesnici imali su nedeljne honorare od 300 do 1.500 evra.

Zarađeni honorari nisu im bili potrebni da bi prohodali, progovorili, progledali, uspravili se (u Zadruzi se grbaviš i sve vokalne “sposobnosti” dolaze do punog izražaja) već da bi rešili finansijske probleme, pazarili stanove, započeli ili nastavili pevačke karijere ili uradili plastične operacije da bi ponovo “osveženi” ušli u Zadrugu 4.

Ko im je to omogućio?

Željko Mitrović?

Da.

Ali uz neophodnu, ključnu pomoć ogromne publike koja je 24/7 netremice pratila rijaliti program.

Ugasiš TV, nestane Zadruga, nestanu honorari, nestane promovisanje vulgarnosti, maloumlja, promiskuiteta, vređanja zdravog razuma.

Ovako, svima koji su tokom 11 meseci slali poruke za svoje favorite želim da poručim da su upravo oni presudna karika u lancu posrnuća koje nas sve davi.

Pomogli ste (vaš novac, vaša stvar ali i odgovornost) Mitroviću u realizaciji svakog projekta koji je osmislio (i koji će tek osmisliti) puneći njemu i učesnicima džepove. Uz to, pomažete već treću sezonu u plasiranju poruke mladim ljudima: Jebo obrazovanje i kulturu, ovde su prostakluk i promiskuitet na ceni.

Da li je verna publika rijalitija svesna toga?

Trenutno na sajtu humanitarne fondacije “Budi human” 314 dece, 168 odraslih, 12 udruženja i ustanova i 5 posebnih akcija čekaju na pomoć. Da bi ozdravili, da bi živeli.

Ako ih je toliko mnogo, to znači da u Fondu nema dovoljno novca za lečenje dece u inostranstvu, i to je tragedija koju već godinama humanitarne fondacije pokušavaju rešiti pozivanjem građana na solidarnost, uplatama na račun ili sms porukama.

Prva tragedija zvana Zadruga i njena brojna publika i druga tragedija zvana lečenje dece sms porukama ne moraju imati nikakvu dodirnu tačku. Svako raspolaže svojim novcem i pažnjom kako želi. Ako država ne funkcioniše valjano na ovom polju, to nikako ne znači da treba da zavrćemo ruku onima kojima je draže da pomognu Luni da snimi singl i ugradi sise nego da na primer Miloš za dva dana sakupi novac za lečenje tumora na mozgu. Ne možemo otimati novac iz tuđih kasica prasica i usmeravati ga tamo gde je to potrebnije, ispravnije… ljudskije.

Ali, ono što nam publika spremna da slije u Mitrovićevu kasu skoro 6 miliona evra pokazuje jeste da smo posrnuli kao društvo i da visimo negde na nekoj litici s empatijom ravnoj nuli.

Sa ovolikim brojem ostrašećnih fanova rijalitija (koji imaju sva građanska prava) treba da se molimo Bogu da se svi mentalno i duševno ne razbolimo, jer ko će onda da nas leči?

Doktor Žujović: Evo prilike da kolega Mitrović dokaže svoju teoriju ozoniranja

Jovana Kešanski

Jovana Kešanski

Ja sam novinar, kolumnista. Nisam zapisničar. Prenosim svoje utiske o onome što me pokrene.

komentara

Klikni da objaviš komentar

  • Mogla bi ova Jovana malo da se raspita pre nego što napiše nešto, ali avaj – to je to “istraživačko novinarstvo” ovih dana 🙂 Ta cifra od 19 miliona poruka je info ZA PRETHODNU ZADRUGU 🙂

9.9K Shares
9.9K Shares
Share via
Copy link