Građani uporno iznalaze nove vidove protesta i sabotaža protiv svih onih koji podržavaju aktuelni režim u Srbiji. Mnogi se spontano organizuju kako bi na internetu najnižim ocenama diskreditovali poslovanje ljudi koji su se na bilo koji način ogrešili o društvo u kojem žive.
Imali smo primer zatrpavanja na Guglu negativnim komentarima i niskim ocenama firme „Pekarska oprema NG Bakery“, čiji je izvršni direktor Nebojša Stojićević Jarin, čovek koji je upravljao čuvenim bagerom u Šapcu. Takođe, sličnu sudbinu doživljava i vlasnik perionice automobila sa Zvezdare koji je zazidao komšije zahvaljujući nemarnosti ljudi koji upravljaju Beogradom, a sada se deo internet zajednice okomio i na čuveni niški hotel „Ambasador“ nakon što je na njegovu staklenu fasadu postavljen ogroman bilbord sa likom predsednika Aleksandra Vučića.
Njegove recenzije pale su sa 4,6 na čak 1,6 u vrlo kratkom roku, ali sada je evidentno usledio kontranapad onog dela zajednice koje nazivaju botovi Srpske napredne stranke. Fotografije po društvenim mrežama pokazuju naredbu iz centrale da se pomenuti hotel ocenjuje sa pet zvezdica, kao i da se pišu pozitivni komentari nakon čega se minuli rad fotografiše i slike se vraćaju nalogodavcima kao dokaz da je misija izvršena.
Uz nalog da se „dokle god bude trebalo“ hotel ocenjuje sa pet zvezdica i pozitivnim komentarima ide i ova interesantna poruka.
„Potrebno je da se hotel oceni sa pet zvezdica i da se bar u jednoj rečenici napiše neki pozitivan komentar. Sve u svemu jedan minut posla. Zašto nam je bitan ovaj hotel? Zato što će na njemu osvanuti najveći bilbord na svetu posvećen našem predsedniku Vučiću i ološ se setio da negativnim ocenama urniše hotel. Mi to moramo kako znamo da ispravimo i preokrenemo situaciju. U prilogu vam šaljem link na kome će ljudi uraditi ocenu i ostaviti pozitivan komentar. Idemo najjače ovde nema nikakve posebne filozofije“, piše u poruci, a zatim se ponavlja zadatak:
„Ponavljam potrebno je obeležiti petu zvezdicu (maksimalan broj) i ostaviti pozitivan komentar. Treba svi da slikaju kada ocenjuju da se vidi da su obeležili pet zvezdica i print skrin komentara. Ovaj zadatak radimo ceo dan … do koliko bude trebalo… možete da radite sa svih naloga i možete proširiti van tima ali da bude po smernicama. Kada uradite slikate i šaljete mi skrinšotove slika da ste uradili“.
Naređenje SNS botovima da brane hotel “Ambasador”. Pozdrav od “ološa”. pic.twitter.com/cNZDHGNYCP
— Jelena Miloševic (@JelMilosevic) December 9, 2021
Botovi krenuli u odbranu hotela Ambasador 🤣#izVucicemose pic.twitter.com/bo634MkbHV
— DobarLosZao (@LosZao) December 9, 2021
Bilbord na kojem piše „Dobrodošao predsedniče“ postavljen je u centru Niša kao znak ljubavi prema predsedniku Srbije koji ovih dana kreće na obilazak juga Srbije. Na portalu Nova.rs pojavila se informacija da ovakav bilbord, prostom računicom, košta oko 20.000 evra i pitanje je zaista ko i od čijih para finansira jedan ovakav prizeman marketing.
Prema njihovim saznanjima, u izradu folija koje se lepe na staklenu fasadu hotela bilo je uključeno više štamparija u Nišu, koje su naprednjaci i ranije angažovali za štampanje različitog reklamnog materijala. Procene su da bi izrada i postavljanje postera moglo da košta 19.500 evra, odnosno 2,3 miliona dinara, pošto se radi o posteru od oko 650 kvadrata.
– Štampanje folije u Nišu trenutno se naplaćuje 15 evra po kvadratu, a postavljanje je pet do šest evra, pod uslovom da se radi o reklami ili plakatu koja ne zahteva korišćenje krana ili alpinista. Kad se kran ili alpinist angažuju, onda postavljanje košta i 15 evra po kvadratu – rekao je za Novu.rs vlasnik štamparije koji je želeo da ostane anoniman.
Prosta računica. Ovde ima oko 650m² pod ovom slikom. 1m² košta oko 30 €, znači neko je platio 19.500€ (2.300.000dinara) za sprdnju, za zajebanciju, za trange frange… pic.twitter.com/oXnyD3P4Go
— Milan Malenčić (@MilanMalencic) December 9, 2021
Izdacima oko postavljanja džinovskog postera potrebno je dodati i troškove postavljanja postera sa likom predsednika Srbije i takođe natpisom „Dobrodošao, predsedniče“ na više bilborda u gradu.
Građani se danima zavitlavaju sarkastičnim komentarima na postavljanje bilborda praveći čak i severnokorejskog lidera Kim Džong Una ljubomornim na metode koje praktikuje predsednik Srbije. Neumoran rad na stvaranju kulta ličnosti za posledicu ima da ovakav vid megalomanskih panoa u centru drugog po veličini grada u Srbiji određeni broj stanovnika Niša odobrava i podržava. Ipak, dosta je onih revoltiranih zbog ideje lokalnih naprednjaka.
Biće teško izlečiti ljude od ideje da je Aleksandar Vučić božiji sin i omiljeni zet koji povećava plate, daje novac građanima u nevolji i predstavlja oličenje poštenja i dobrote. On je na sebe preuzeo veliki teret, a upravo zbog tog njegovog odmicanja od činovničkog položaja i uzlet ka poziciji umišljenog velikana, stravično i duševno bolno biće prizemljenje.
Dodaj komentar