Lifestyle

Brendovi dobijaju i miris i ukus: Da li ste čuli za Slatki marketing?

Bilo da ste marketar u nekoj agenciji ili kompaniji, vlasnik preduzeća, ili samo neko ko je “zaluđen” originalnim idejama za organizuju proslava i rođendana, obratite pažnju na novu vrstu marketinga – Slatki marketing.

I miris i ukus

Marketari širom sveta će reći jedno – Marketing može sve! Ali… oni malo realniji svesni su da ovoj moćnoj alatki, koja stvara potrebu i budi želju na raznim nivoima podsvesti ipak nedostaje jedna dimenzija – UKUS i MIRIS!

Da, vaš brend od sada može i da se omiriše i da se okusi. Ovo znači da će, za razliku od dosadašnjeg vizualnog identiteta koji je bio  najzaslužniji za izgradnju brenda i povezanosti sa korisnicima, određeni ukus i miris kod ljudi izazivati nepogrešivu asocijaciju na vaš brend!

Slatki marketing - modle

Online, offline i SLATKI marketing

Slatki marketing nastao je sa idejom da ponudi više kada je u pitanju reklamni materijal. Da bude originalan. Da odgovori na najzahtevniji deo marketinga – duboka povezanost sa brendom!

Reč je o keksu koji može biti u obliku, boji i formi logoa vaše firme zahvaljujući unikatnoj modlici za kolače.

Prijatna osećanja čine da ljudi lakše zapamte nešto. U ovom slučaju, uživaju u ukusu potpuno “personalizovanog” keksa i taj užitak povezuju sa brendom.

Ne, to nije SAMO keks

To je nešto po čemu ćete biti drugačiji, čime ćete na originalan način skrenuti pažnju na svoj brend, pokazati naklonost svojim saradnicima, klijentima, kupcima i konačno, izaći iz stega korporativne atmosfere i približiti se svojoj ciljnoj grupi na najlepši i najukusniji način.

Na početku celog procesa nalazi se 3D štampač koji omogućava da se izradi logo modlica po vašoj želji. Modlicu možete koristiti za samostalnu izradu keksa ili je koristiti u saradnji sa drugim firmama koje se bave izradom kolača i keksa.

Dizajn logo modlica je posebna priča. Zahvaljujući sekaču i utiskivaču, koji su odvojene celine, svaka ideja se može sprovesti u delo, a i korišćenje je veoma praktično, prijatno i zabavno.

Reklamni materijal modlica

Modlice za kolače, koje se izrađuju prema želji kompanija i u obliku njihovog logoa, prave se od ekološke plastike i poseduju sertifikat o bezbednoj upotrebi u pripremanju hrane.

One se, osim za izradu keksa, mogu koristiti i za izradu magneta od gline. Ova ideja je odlična za dečije radionice i slične događaje gde svojim gostima možete prepustiti proces izrade magneta i omogućiti im da se kući vrate sa “podsetnikom” na vašu kompaniju, koji su sami napravili. Proces izrade keksa ili magneta sa ovim modlama je veoma zabavan, tako da u njemu istinski uživaju kako deca tako i odrasli.

Na koje načine može da se upotrebi SLATKI marketing?

Ova vrsta marketinga namenjena je svim kompanijama, bez obzira na veličinu i oblast poslovanja.

Ovo je idealni reklamni materijal za sajmove, radionice, prezentacije.

Keks u obliku vašeg logoa može da krasi kancelarijske sale, info pultove, kancelarije u kojima se primaju saradnici. To je originalan detalj, koji će sigurno svi primetiti.

Ne zanemarujte moć darivanja saradnika. Lepo upakovana i posebno dizajnirana kutija ovih keksića predstavlja idealan poklon za saradnike. To je u svakom smislu ukusan poklon.

Kompanije koje vode računa o ekologiji će moći sa ponosom da koriste i ovu vrstu marketinga. Keks će se ređe bacati, nego ostali promotivni materijal, a celokupan proces koji prethodi izradi keksa će zadovoljiti i najzahtevnije ekološki orijentisane firme, jer 3D štampa ne ostavlja nikakav otpad.

Letak odlazi u istoriju

Ideja da se letak zameni keksom je više nego sjajna.

Imajte na umu da na keksu možete ugravirati, ispisati šta god poželite (u razumnom obimu teksta).

Modlica - keks marketing

Darujte ljude ukusnim slatkišem, umesto što im delite letak! Bolje će reagovati i lakše će vas zapamtiti.

Idejni tvorci Slatkog marketinga kažu da se ovaj vid reklamiranja dopada svima. Provereno. Oni poručuju – “Neka guštaju vaš brend” i “Za bolji ukus vaše promocije”.

Saznajte više o njima na sajtu Slatki marketing i napravite prvu porudžbinu. Kažemo prvu, jer smo sigurni da će ih biti mnogo. Na vaše, ali i zadovoljstvo vaših klijenata i saradnika.

Kampanje koje su postavile najviše standarde u marketingu

Čitajte Luftiku na Google vestima

Ana Marković

Štreber i boem. Bosanka i Banaćanka. Novinar. Hodajući detektor laži i emiter istine. Omiljenost - miris uštipaka u 9 ujutru, selo, leto i grlati petao, crk'o dabogda.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

155 Shares
155 Shares
Share via
Copy link