Prve komšije i redovne mušterije lokalnog novosadskog marketa u dogovoru sa prodavačicom napravili su poslovni aranžman kako bi se najlakše i najbrže snabdeli neophodnim namirnicama. Pre svega nabavka se odnosila na pivo, onda kada istog nestane pri noćnom cirkanju.
Maštali smo kao klinci da nam, kao u filmu, pas donosi iz prodavnice šta napišemo na ceduljici, a pre svega izjutra dnevne novine. Bacale su majke novčanice sa štipaljkom sa terasa kako bi im kupili ono što su one zaboravile tokom dana. Ali sada smo već u nekim „ozbiljnim godinama“ kada se moraju znati određeni prioriteti.
Pivo je svakako u vrhu prioriteta.
Konopče koje pivo znači, tako se može nazvati ovaj kratki video klip.
View this post on Instagram
Ova uigrana kombinacija očigledno već savršeno funkcioniše, te se odigrava bez mnogo reči. Ti meni pivo, ja tebi pare, konopac dole, pivo gore i svima lepo.
„Komšije i rođake ne možemo da biramo“, izreka je kojom se obično iskazuje nezadovoljstvo istima. U ovom slučaju komšije su očigledno pronašle zajednički interes i realno gledano možemo samo da im zavidimo. Živeo ovakav komšiluk!
Dodaj komentar