marija-borelius
Lifestyle

Marija (58) otkriva kako je bukvalno pojela simptome menopauze

Marija Borelius (58), je majka četvoro dece i upravo je u „čeljustima“ menopauze. Ona tvrdi da joj je protuupalna dijeta pomogla da simptome menopauze „pojede“.

Kada su počeli prvi simptomi menopauze, Marija se osećala kao krhka starica, ali nakon par meseci konzumiranja antiupalne dijete, ona se preporodila, piše Still.

Marija je izdala knjigu u kojoj objašnjava korake ove dijete, a mi vam donosimo najbolje delove.

Ona tvrdi da će vam ova dijeta pomoći da se otarasite menopauze i da se opet osećate zdravo i mlado.

Pripazite na … hleb

Zašto? Bogat je glutenom i sadrži rafinisano brašno koje ima visok glikemijski indeks. Ova kombinacija može dovesti do upale.

Zamenite ga sa: Pirinčanim kolačem ili raženim hlebom, koji sadrže mnogo brašna od celih žitarica.

Pripazite na … testeninu

Kao i hleb, i testenina sadrži mnogo belog brašna pa može lako da napravi haos u vašem organizmu.

Zamenite je sa: kinoom, pirinčom ili slatkim krompirom.

Nu kommer alltså Bliss- som tar nästa kliv efter Hälsorevolutionen. I somras drabbades jag av ett bakslag efter några…

Gepostet von Maria Borelius: Hälsorevolutionen am Dienstag, 22. Januar 2019

Izbacite iz ishrane … Čips

Zašto? Zato što sadrži trans masati i podstiče upale.

Umesto čipsa jedite: Masline, bademe, krastavce ili šargarepe.

Izbacite iz ishrane …. biskvite/keks

Koliko god primamljivi bili, biskviti, odnosno keks sadrži masti, gluten i šećer.

Zamenite ga sa: Domaćim kolačima ili medom.

Pazite na … sladoled

Sladoled i mleko sadrži laktozu. Mnogi ljudi nisu tolerantni na laktozu u poznijim godinama. Umesto ovog jedite kefir i jogurt. Ako volite sladoled, napravite ga sami od jogurta i svežeg voća.

Pripazite na … Picu

Pica sadrži gluten, koji je glavni okidač mnogih upala.

Marija predlaže da umesto pice jedete omlet koji u sebi sadrži i sir, paradajz sos i td.

Pripazite na alkohol

Alkohol sadrži mnogo šećera i nikako nije dobar za zdravlje.

Marija predlaže da pijete umereno i to samo dva dana nedeljno. Na taj način ćete smanjiti opasnost koju donosi konzumiranje alkoholnih pića.

Pripazite na slatkiše

Znate i sami da slatkiši obiluju šećerom i transmastima koji dovode do upale. Neki lekari povezuju šećer sa nastankom raka u ljudskom organizmu.

Zamenite ih: Jedite kvalitetnu crnu čokoladu, sa 70% kakaa. Pokušajte da se ograničite samo na dve do tri kockice koje će zadovoljiti vaše potrebe.

Čuveni ruski doktor Leo Bokerija razbija mit o zdravoj ishrani: Doručak je zlo!

Ne zaboravite da lajkujete Luftiku