Izborna kampanja ove nedelje ulazi u svoj foto-finiš, a stranke koje se takmiče u ovoj utakmici kao da se trude koja će izbaciti neverovatniji spot.
Tako u predsedničkoj trci Aleksandar Vučić izlazi iz frižidera, posećuje galerije i komentariše Roršahove mrlje, Miša Vacić obećava proterivanje ambasadora koji iskažu nepoštovanje prema Srbiji, dok se Boško Obradović bavi ni manje ni više nego – magijom!
Tako ga možemo videti za volanom Fiata 500 L, gde rešava rupe na putevima, pretvara „prljave“ fabrike u zelenu energiju, a umesto rijaliti programa na televiziju donosi klasičnu muziku i kulturu. I sve to čini čini čarobnim štapićem!
Na najnovije Boškove magične poduhvate brojni su komentari na društvenim mrežama.
– E ovako pobednici ostavljaju za finiš, bravo, lepo i jasno, bravo još jednom – napisao je jedan koriskik Fesjbuka.
– Bravo, još i ti ako uspeš iz frižidera da izletiš, pa to je država za primer – napisao je drugi.
– Al je Hari Poter ostario – napisao je treći.
Ni na Tviteru nisu ostali ravnodušni na najnovije marketiške poteze lidera Dveri.
Tako je @ObrenC Obradovićev magični štapić uporedio sa legendarnim „hepekom“ iz Top liste nadrealista.
— O’brien-HeWhoDareWins (@ObrenC) March 27, 2022
– Krindž „spot“ Vacića dobija ozbiljnu konkurenciju – napisao je drugi korisnik ove društvene mreže.
– Jel ti Nestor dao ideju za reklamu? Očekujemo zmajeve u sledećoj – iskazao je svoje mišljenje treći Tviteraš.
Ne znamo da li je doktor Nestorović učestvovao u kreranju ideje za ovaj predizborni spot, ali možda ne bi bilo loše zvučao ni predlog koji je Zoran Kesić izneo u svojoj emisiji „24 minuta“ – „Daj ne s*ri da nisi za Dveri“.
U svakom slučaju, plejada najnovijih izbornih spotova svih stranaka i kandidata svakako može da konkuriše za Riplijevu rubriku „Verovali ili ne“, a da li će ovakvi potezi dati željene rezultate, pokazaće izbori koji se održavaju 3. aprila.
Dodaj komentar