Bube, spominjanje droge, alkohola i mafije, rijaliti, silikoni, nabrajanje robnih marki, mumlanje, ne baš književni rečnik u najslušanijim tj. najgledanijim YouTube spotovima u Srbiji za 2018. godinu.
Nakon što nas je razočarao najtraženiji pojam na Google mreži u Srbiji za 2018. godinu (Zadruga 2), stiže još jedna slična lista, ovog puta najslušanijih numera u 2018. godini na YouTube mreži.
YouTube je za 2018. godinu i u Srbiji izdvojio najuticajnije numere, koje su se izdvojile ne samo po broju pregleda, nego i po odrednici, koju YouTube krsti kao “highest trending“, prenosi portal Mondo.
Ove godine bez inostranih “upliva“, isključivo domaća produkcija, isključivo “nov zvuk“ koji diktira ista ekipa autora.
Najgledaniji YouTube spotovi u Srbiji 2018. godine:
- Jala Brat x Buba Corelli x Coby – Ona’e (56 miliona pregleda za šest meseci)
- Maya Berović feat. Buba Corelli – Pravo vreme (63 miliona pregleda za pet meseci)
- Buba Corelli – Balenciaga (58 miliona pregleda za sedam meseci)
- MC STOJAN – LA MIAMI (67 miliona pregleda za šest meseci)
- Sasa Matic & Aleksandra Prijovic – Ko si ti (48 miliona pregleda za šest meseci)
- ANASTASIJA – SAVRŠEN PAR (36 miliona pregleda za pet meseci)
- Rasta – Adio Amore (30 miliona pregleda za osam meseci)
- KIJA FEAT MINISTARKE – NE VRAĆAM SE NA STARO (22 miliona pregleda za pet meseci)
- Senidah – Slađana (29 miliona pregleda za devet meseci)
- Jala Brat & Buba Corelli – Mafia (37 miliona pregleda za osam meseci).
Marija Žeželj: Teško je uklopiti se u društvo kada ste drugačiji
Čim je domaće, jasne su tematike, sve nivo Zadruge.
Ništa od srpske omladine.
Ništa domaće!
Sve jedno te isto. Kad se navade na jednu tematiku i jedan fazon pa krenu odmah copy paste.