Bube, spominjanje droge, alkohola i mafije, rijaliti, silikoni, nabrajanje robnih marki, mumlanje, ne baš književni rečnik u najslušanijim tj. najgledanijim YouTube spotovima u Srbiji za 2018. godinu.
Nakon što nas je razočarao najtraženiji pojam na Google mreži u Srbiji za 2018. godinu (Zadruga 2), stiže još jedna slična lista, ovog puta najslušanijih numera u 2018. godini na YouTube mreži.
YouTube je za 2018. godinu i u Srbiji izdvojio najuticajnije numere, koje su se izdvojile ne samo po broju pregleda, nego i po odrednici, koju YouTube krsti kao “highest trending“, prenosi portal Mondo.
Ove godine bez inostranih “upliva“, isključivo domaća produkcija, isključivo “nov zvuk“ koji diktira ista ekipa autora.
Najgledaniji YouTube spotovi u Srbiji 2018. godine:
- Jala Brat x Buba Corelli x Coby – Ona’e (56 miliona pregleda za šest meseci)
- Maya Berović feat. Buba Corelli – Pravo vreme (63 miliona pregleda za pet meseci)
- Buba Corelli – Balenciaga (58 miliona pregleda za sedam meseci)
- MC STOJAN – LA MIAMI (67 miliona pregleda za šest meseci)
- Sasa Matic & Aleksandra Prijovic – Ko si ti (48 miliona pregleda za šest meseci)
- ANASTASIJA – SAVRŠEN PAR (36 miliona pregleda za pet meseci)
- Rasta – Adio Amore (30 miliona pregleda za osam meseci)
- KIJA FEAT MINISTARKE – NE VRAĆAM SE NA STARO (22 miliona pregleda za pet meseci)
- Senidah – Slađana (29 miliona pregleda za devet meseci)
- Jala Brat & Buba Corelli – Mafia (37 miliona pregleda za osam meseci).
Čim je domaće, jasne su tematike, sve nivo Zadruge.
Ništa od srpske omladine.
Ništa domaće!
Sve jedno te isto. Kad se navade na jednu tematiku i jedan fazon pa krenu odmah copy paste.