Lifestyle Top 10

10 najgledanijih YouTube spotova u Srbiji u 2018. godini

Bube, spominjanje droge, alkohola i mafije, rijaliti, silikoni, nabrajanje robnih marki, mumlanje, ne baš književni rečnik u najslušanijim tj. najgledanijim YouTube spotovima u Srbiji za 2018. godinu.

Nakon što nas je razočarao najtraženiji pojam na Google mreži u Srbiji za 2018. godinu (Zadruga 2), stiže još jedna slična lista, ovog puta najslušanijih numera u 2018. godini na YouTube mreži.

YouTube je za 2018. godinu i u Srbiji izdvojio najuticajnije numere, koje su se izdvojile ne samo po broju pregleda, nego i po odrednici, koju YouTube krsti kao “highest trending“, prenosi portal Mondo.

Ove godine bez inostranih “upliva“, isključivo domaća produkcija, isključivo “nov zvuk“ koji diktira ista ekipa autora.

Najgledaniji YouTube spotovi u Srbiji 2018. godine:

  •  Jala Brat x Buba Corelli x Coby – Ona’e (56 miliona pregleda za šest meseci)

  • Maya Berović feat. Buba Corelli – Pravo vreme (63 miliona pregleda za pet meseci)

  • Buba Corelli – Balenciaga (58 miliona pregleda za sedam meseci)

  • MC STOJAN – LA MIAMI (67 miliona pregleda za šest meseci)

  • Sasa Matic & Aleksandra Prijovic – Ko si ti (48 miliona pregleda za šest meseci)

  • ANASTASIJA – SAVRŠEN PAR (36 miliona pregleda za pet meseci)

  • Rasta – Adio Amore (30 miliona pregleda za osam meseci)

  • KIJA FEAT MINISTARKE – NE VRAĆAM SE NA STARO (22 miliona pregleda za pet meseci)

  • Senidah – Slađana (29 miliona pregleda za devet meseci)

  • Jala Brat & Buba Corelli – Mafia (37 miliona pregleda za osam meseci).

Čitajte Luftiku na Google vestima

Marija Žeželj: Teško je uklopiti se u društvo kada ste drugačiji

Redakcija

komentara

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
123 Shares
123 Shares
Share via
Copy link