promenada
Promo
Novi Sad

Otvaranje Promenade u novembru: Svetski brendovi stižu u Novi Sad

Tržni centar Promenada biće otvoren u predviđenom roku u toku novembra. Imajući u vidu dinamiku dosadašnjih radova i da su fasada i krov na novom tržnom centru „Promenada” u Novom Sadu završeni, iz kompanije „Nepi Rockastle” najavljuju da neće biti probijanja rokova.

Kako se navodi u saopštenju kompanije, objekat na uglu Bulevara cara Lazara i Bulevara oslobođenja se gradi po planu, te su keramički radovi, zidovi i plafoni za sada završeni više od 90 odsto, dok se rad na platou ispred tržnog centra odvija u skladu sa definisanim planovima.

Poznati brendovi pred Novosađanima

Novosađani će imati priliku da kupuju u buticima svetski poznatih brendova, a neki od njih će se po prvi put pojaviti na domaćem tržištu.

Svoja vrata u novom šoping centru otvaraju Zara, Massimo Dutti, Zara Home, Oysho, Pull and Bear i Bershka, ali i Mohito, Sinsay i Reserved. Osim toga, među zakupcima su i LC Waikiki, Fashion company i Sportina sa svojim brendovima, Sport Vision, N Sport, Dexy Co Kids, Pertini i mnogi drugi.

Ponudu „Promenade” obogatiće i supermarket Univerexport i najmoderniji Cineplex bioskop sa najvišim kvalitetom projekcije.

Takođe, svi posetioci će moći i da predahnu od šopinga u ponudi mnoštva lokalih kafića i restorana, poput Lofta, Waltera, Brunch-a, Modene i drugih.

Najavljeno je da će „Promenada” biti centar različitih manifestacija, koncerata i aktivnosti, kao i prostor u kom će se, pored šopinga, uživati i u dobroj zabavi i zdravom životu.

„Od velike nam je važnosti povezanost sa lokalnom zajednicom, znamo koliko Novosađani sa nestrpljenjem iščekuju otvaranje „Promenade” i želimo da im pružimo jedinstveni užitak koji će zadovoljiti sve potrebe savremenih kupaca“, poručio je menadžer novog tržnog centra Boris Stevović, naglasivši da će otvaranje „Promenade” doneti i više od 1.500 novih radnih mesta, što je od velikog značaja za sam grad.

Na 48.000 kvadratnih metara prodajnog prostora, ovaj tržni centar ponudiće posetiocima objedinjeno iskustvo kupovine, veliki izbor modnih brendova, kao i dobro poznate lokalne sadržaje, što će ga činiti jedinstvenim na tržištu.

Iz kompanije „Nepi Rockastle” poručuju da će sa ukupnom površinom od 150.000 kvadratnih metara „Promenada“ biti najveći retail objekat u Srbiji.

Šta o izgradnji Promenade kaže lokalni političari

Izvor: Dnevnik

Luftika

Share Follow Tweet Share Share