Pošta Srbije demantovala je danas navode da pošiljke naručene preko interneta nestaju u Srbiji.
Organizacija potrošača Efektiva objavila je da su joj se građani požalili da su cene pošiljki sa sajtova poput Aliekspresa iz Kine znatno poskupele zbog toga što paketi nestaju u Srbiji.
Pošta Srbije u saopštenju je istakla da se sve pošiljke, pa i one generisane internet trgovinom, prerađuju, distribuiraju i uručuju u skladu sa Zakonom o poštanskim uslugama, propisanim procedurama i rokovima dostave, po prispeću u Poštu Srbije i završenih carinskih postupaka, prenosi 021.
Pošta je najavila i da će iskoristiti pravnu zaštitu protiv netačnih i uvredljivih objava organizacije Efektiva i „potonjih tendencioznih napisa i objava u pojedinim medijima“.
Kako navode u ovom državnom preduzeću, ponovnim uspostavljanjem međunarodnog saobraćaja značajno su ubrzani i normalizovani tokovi transporta međunarodnih pošiljki, za razliku od vremena na početku pandemije, kada je transport bio u prekidu.
Podsetimo, Efektiva je navela da je iznos poštarine za robu koja se naplaćuje preko Aliekspresa drastično povećan zbog masovnih krađa pošiljki malih vrednosti na putu ka kupcu u Srbiji, zbog čega su kineski prodavci ustanovili da im se više ne isplati da srpskim kupcima jeftino šalju robu.
Lopovska država
Hvala bogu da je neko pokrenuo ovo pitanje. Ako treba – imam spisak od desetak mojih pošiljki kojima se gubi svaki trag po ulasku u Srbiju.
Prvo dokažite da su netačne objave. Pošiljki mi nema pa nema, a piše da su u pošti u Srbiji. Tracking broj misteriozno prestaje da funkcioniše čim pošiljka uđe u Srbiju. Istražite gospodo, da ljaga ne pada na sve vas. Ovako, stiče se utisak veoma organizovane pljačke na nivou cele ustanove.
A kako su to demantovali ?
Kojim argumentima?
Da im verujemo na reč!!!!!
Bagra vodi kolo.