Magazin

Traže radnike koji ne ‘overtinkuju’ i nude ‘lit & chill’ atmosferu, TBH, no brainer, no sus…

kfc
Promo

Tražite novi posao?

Restorani brze hrane KFC traže nove radnike koji bi pre svega razumeli anglicizme i moderne skraćenice korišćene u oglasu.

Menadžment kompanije baš se potrudio da iziritira potencijalne zaposlene i sve one koji su došli u susret sa ovim digitalnim plakatom.

„Nemoj da ‘overtinkuješ’, KFC je ‘G.O.A.T.’ poslodavac“ stoji u samom uvodu, u onom delu koji treba da privuče zainteresovane da apliciraju na ponuđene pozicije. Da li privlači ili odvlači, pravo je pitanje.

U nastavku oglas postaje pravi jezički lavirint:

– TBH, raspored je po tvojoj želji i meri

– Brzo i lako napredovanje, no brainer

– Kod nas je atmosfera lit & chill

– No sus, bonusa i nagrada koliko hoćeš

Na kraju, poslednji poziv za mlade i nezaposlene koji čekaju „fantastičnu“ poslovnu priliku uz rečenicu : Nije klikbejt, čekiraj nas putem linka dole.

Jasno je da je ovakav oglas upućen takozvanoj „Z generaciji“ mladih koji sada ulaze u svet odraslih sa nadom da će dobiti odgovarajuću šansu da izgrade svoju poslovnu karijeru. Karijera u poznatom lancu brze hrane, u korporaciji koja predstavlja pravu poslovnu mašineriju nezdrave hrane, nekima možda zaista zvuči primamljivo.

Mnogi su našli poređenje između ovog i oglasa koji je objavio Mekdonalds pre samo neku godinu i krilatice – Počeo sam u Meku. Lično me je još tada inspirisala ova poruka mendžmenta čuvene kompanije zbog iritantnog prizvuka nekakvog uspeha koji se servira mladim ljudima. U kombinaciji sa izopštenim likom Džokera iz istoimenog filma ova poruka dobija svoj potpuni smisao i kakve potencijale stvaramo mladima u iskrivljenoj percepciji uspeha.

Kao i Mekdonalds i KFC je pokušao iritacijom da dopre do pažnje. Uspeh u tom smislu je zagarantovan, ali kakve će kandidate privući već je posebna priča. Nemoj da overtinkuješ Antonije, već dođi kod G.O.A.T. poslodavca, prilagodi raspored po svojoj meri, uživaj u chips & fish atmosferi, napreduj brzinom svetlosti i „je suis Charlie“. Divota.

Eto, ja sam oglas nekako shvatio. A, ti?

Čitajte Luftiku na Google vestima

Nemanja je objavio najlepši oglas za posao na svetu, dobrim delima ovog momka nema kraja

Antonije Kosanović

Traži smisao u vreme besmisla, rečima potkradajući emocije.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
70 Shares
Share via
Copy link