Magazin

Traže radnike koji ne ‘overtinkuju’ i nude ‘lit & chill’ atmosferu, TBH, no brainer, no sus…

kfc
Promo

Tražite novi posao?

Restorani brze hrane KFC traže nove radnike koji bi pre svega razumeli anglicizme i moderne skraćenice korišćene u oglasu.

Menadžment kompanije baš se potrudio da iziritira potencijalne zaposlene i sve one koji su došli u susret sa ovim digitalnim plakatom.

„Nemoj da ‘overtinkuješ’, KFC je ‘G.O.A.T.’ poslodavac“ stoji u samom uvodu, u onom delu koji treba da privuče zainteresovane da apliciraju na ponuđene pozicije. Da li privlači ili odvlači, pravo je pitanje.

U nastavku oglas postaje pravi jezički lavirint:

– TBH, raspored je po tvojoj želji i meri

– Brzo i lako napredovanje, no brainer

– Kod nas je atmosfera lit & chill

– No sus, bonusa i nagrada koliko hoćeš

Na kraju, poslednji poziv za mlade i nezaposlene koji čekaju „fantastičnu“ poslovnu priliku uz rečenicu : Nije klikbejt, čekiraj nas putem linka dole.

Jasno je da je ovakav oglas upućen takozvanoj „Z generaciji“ mladih koji sada ulaze u svet odraslih sa nadom da će dobiti odgovarajuću šansu da izgrade svoju poslovnu karijeru. Karijera u poznatom lancu brze hrane, u korporaciji koja predstavlja pravu poslovnu mašineriju nezdrave hrane, nekima možda zaista zvuči primamljivo.

Mnogi su našli poređenje između ovog i oglasa koji je objavio Mekdonalds pre samo neku godinu i krilatice – Počeo sam u Meku. Lično me je još tada inspirisala ova poruka mendžmenta čuvene kompanije zbog iritantnog prizvuka nekakvog uspeha koji se servira mladim ljudima. U kombinaciji sa izopštenim likom Džokera iz istoimenog filma ova poruka dobija svoj potpuni smisao i kakve potencijale stvaramo mladima u iskrivljenoj percepciji uspeha.

Kao i Mekdonalds i KFC je pokušao iritacijom da dopre do pažnje. Uspeh u tom smislu je zagarantovan, ali kakve će kandidate privući već je posebna priča. Nemoj da overtinkuješ Antonije, već dođi kod G.O.A.T. poslodavca, prilagodi raspored po svojoj meri, uživaj u chips & fish atmosferi, napreduj brzinom svetlosti i „je suis Charlie“. Divota.

Eto, ja sam oglas nekako shvatio. A, ti?

Nemanja je objavio najlepši oglas za posao na svetu, dobrim delima ovog momka nema kraja

Antonije Kosanović

Traži smisao u vreme besmisla, rečima potkradajući emocije.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
70 Shares
Share via
Copy link