Dok su na Luftikinu adresu, nakon obilnih padavina koje su pogodile Novi Sad proteklog vikenda, stizale brojne fotografije i snimci posledica nevremena, isplivale su i one koje ukazuju na mnogo dublje probleme sa kojima se suočavaju vlasnici stanova u novogradnji.
Iako fotografije garaže zgrade u kojoj živi naš sugrađanin, Zoran Mihajlović, isprva ne ukazuju na veliki problem, uzevši u obzir koliko je kvartova znatno više pogođeno poslednjim nevremenom, on to nesumnjivo jeste, imajući u vidu da nije rešen još od novembra 2021.
U tek završenu zgradu u ulici Cara Dušana u Novom Sadu, Zoran se uselio 31. decembra 2021. Još na primopredaji, u novembru te godine, priča nam, budući da je padala kiša, uočili su vodu u garaži. Ne baš lep poklon pred novogodišnje praznike.
– Nije bilo vode samo u garaži, bilo je i na našoj terasi. Za stan smo se dogovorili za vansudsko poravnanje, da mi sami rešimo problem curenja na terasi. Pre nekoliko dana su nam isplatili sredstva.
Kada je zaključeno vansudsko poravnanje, taj Novosađanin dobio je obećanje od investitora da će problem sa garažom biti rešen u najkraćem mogućem roku.
– Do sada su već triput pokušavali da reše problem, ali svaki put je bilo sve gore, kaže Mihajlović.
Dodaje da ne čudi to što su imali muku proteklog vikenda, jer bilo ih je i u drugim novosadskim četvrtima, ali sve ukazuje na to da prokišnjavanje u njihovom garažnom prostoru nema veze sa atmosferskim padavinama.
– Bilo mi je prilično mukotrpno da se izborim i za ono što sam dobio, a izgleda da će ovo tek da traje, pesimističan je Zoran.
Kada će i na koji način problem stanara biti rešen pitali smo, između ostalog, investitora i od njih u odgovoru, između ostalog, dobili sledeće:
“Zaposleni kod izvođača radova na predmetnoj zgradi, su u više navrata izlazili na lice mesta u ul. Cara Dušana u Novom Sadu, na zahtev našeg privrednog društva i Vašeg „čitaoca“ radi saniranja predmetnog nedostatka, te su preduzeli potrebne mere i radnje radi otklanjanja nedostatka u vidu curenja vode u predmetnoj garaži, a u vezi čega predlažemo da se obratite izvođaču radova.”
Kako ova priča nema, prema rečima direktorke “za cilj činjenje štete i povredu stečenog ugleda tog privrednog društva”, već posredovanje u rešavanju problema koji Zoran sa nadležnima ne može da reši bezmalo godinu dana, i kako smatramo da ipak jeste “reč o informaciji koja je od značaja za treća lica”, budući da spornu garažu, prema Zoranovim rečima, koristi još jedan komšija, obratili smo se i izvođaču radova.
Mihajlović je, kaže, do sada, imao dosta strpljenja, jer mu je cilj da se problem otkloni, a ne da se priča preseli na sud i “razvlači” narednih nekoliko godina.
Naše stpljenje za izvođača radova trajalo je više od 48 sati, koliko smo ih čekali da odgovore na pitanja da li je sa njihove strane ustanovljeno usled čega nastaje problem i kada će i na koji način on biti rešen. Do objavljivanja ove priče nismo dobili odgovor.
Dodaj komentar