Magazin Srbija

ODGOVOR: Hotel je đubre, vodiči pijani, zarazićemo se ovde: Horor letovanje u Kušadasiju zbog agencije iz Beograda

kusadasi letovanje
Foto: TW ScnShot

Tekst članka, odnosno informacije i fotografije koje su objavljene u članku su neistinite i predstavljaju zlonamerno izvrtanje i nepotpuno prenošenje činjenica, te sumnjamo da iza svega stoji loša namera i zbog čega ćemo pokrenuti odgovarajuće postupke za zaštitu prava i ugleda turističke agencije Go2 Event d.o.o. Beograd i sankcionisanje odgovornih lica.

Slike sobe i terase koje su objavljene u tekstu pripadaju krovu hotela Tecimen koji nije namenjen i ne koristi se za smeštaj gostiju. Niko od naših putnika, pa ni sestra lica koje stoji iza twiter naloga ,Divlji Bučak“, koja se napominje u tekstu, nije bio smešten na prikazanoj terasi ili sobi.

Štaviše, navedene putnice su bile smeštene u sobi br. 602 istog hotela, čiji snimak vam dostavljamo. Takođe, istina je da je navedenim putnicama na njihov zahtev, dan nakon dolaska u hotel od strane vodiča agencije ponuđena druga soba, ali su one odbile da predu u drugu sobu i nisu imale drugih primedbi ni zahteva. Indikativno je da je objava na twiter nalogu @bucak_divlji sa neistinitim tekstom i fotografijama koje ste objavili, učinjena 8 dana nakon smeštaja putnika u navedeni hotel.

Očekivano je i normalno da od 200.000 mladih ljudi koji su putovali sa našom agencijom u prethodnih 15 godina, nisu uvek svi bili zadovoljni smeštajem ili nekom drugom pruženom uslugom, ali smo mi uvek odmah po saznanju i po važećoj i poznatoj proceduri za prigovore, svaki problem rešavali i trudili se da zadovoljimo očekivanja naših putnika. S obzirom da smo za predmetni događaj saznali sa društvenih mreža i iz medija, bez bilo kakvog obaveštenja ili prigovora od strane putnika, uvereni smo da cilj nije bio da se reši bilo kakav eventualni problem već da se nanese šteta našoj turističkoj agenciji.

Deo naslova i predmetnog tekta u kojem se navodi da su naši vodiči „pijani“ je posebno uvredljiv i neistinit. Pored broja zadovoljnih putnika, mi smo najponosniji na naše vodiče i našu školu vodiča kroz koju godišnje prođe 60-70 mladih ljudi.

Naši vodiči su hrabri, odgovorni mladi ljudi, malo drugačiji od većine svojih vršnjaka. To su ljudi koji su spremni dodatno da se edukuju, angažuju i napreduju. Na primer, voditi 80 ljudi 15 dana i noći kroz celu Evropu, ili u ovom slučaju, realizovati veoma bogat program svakodnevnih aktivnosti 10 dana u Kušadasiju i sve vreme biti na usluzi putnicima za svaki problem, nedoumicu ili zahtev, je veoma fizički i mentalno naporan posao.

Samo neko ko nema nema nikakvu predstavu o tom poslu može da izjavi da su vodiči pijani. Istine radi, svim našim vodičima je izričito zabranjeno da na putovanjima konzumiraju alkohol i takva zabrana se strogo sprovodi i poštuje. Oni moraju koriste svaki slobodan sat da se odmore i odspavaju, kako bi mogli da budu na visini zadatka tokom celog putovanja.

O njihovoj angažovanosti i trezvenosti možda najbolje govori podatak da je su naši vodiči Aleksandar i Dimitrije, prilikom realizacije putovanja baš u Kušadasi, svojom brzom reakcijom spasili život jednom starijem putniku koji je imao zdravstene tegobe.

U vezi sa navodima o povredi na letovanju preko , Go2 Travelling“ agencije, istina je da je jedna naša dvadesetogodišnja putnica zadobila povredu u jednom klubu u Kušadasiju u kojem je bila sa svojim drugaricama i da joj je pružena ambulantna zdravstvena nega, te da je nakon saniranja povrede ona nastavila sa letovanjem do kraja aranžmana.

Majka ove putnice koja se spominje u tekstu je nekoliko bila u kontaktu sa našim vodičima u Kušadasiju i predstavnicima u Beogradu, a pretpostavljamo i sa svojom ćerkom koja je samostalno odlučila da nastavi letovanje, a ne da se vrati za Beograd.

Navodi da su cene izleta povećavane 3 dana pred polazak kao i da putnici koji kupe paket za izlet ,,odlazak na plažu“ a da je kasnije ulazak na plažu dodatno plaćaju, su potpuno neistiniti. Naglašavamo da su izleti i paketi izleta, koje nudimo putnicima, fakultativnog karaktera i da putnici odlučuju da li će ih kupiti ili ne.

Sve putnike zvanično obaveštavamo o cenama i uslovima izleta dan pred polazak i to je praksa i u našoj i u drugim agencijama već 10 godina. Ponude izleta su iste za sve putnike u okviru iste grupe, uslovi se mogu razlikovati od sezone do sezone u zavisnosti od uslova na tržištu i destinaciji. Nikada nismo, niti ćemo dva puta naplaćivati uslugu ili varati svoje putnike.

Na kraju, kao odgovor na maliciozni zaključak na kraju teksta, možemo samo da kažemo da broj naših zadovoljnih putnika, raznovrsnost i dostupnost naših turističkih aranžmana i poslovni ugled koji smo pažljivo gradili i čuvali prethodnih 15 godina, a koji se sada pokušava poljuljati lažnim aferama, dokazuje opis na našem sajtu jeste istinit.

Soba putnice – Video:

Prilaz do sobe putnice- Video:

Go2 Event d.o.o. Beograd, Direktor Boris Katić

Čitajte Luftiku na Google vestima

Hotel je đubre, vodiči pijani, zarazićemo se ovde: Horor letovanje u Kušadasiju zbog agencije iz Beograda

Luftika #

komentar

Klikni da objaviš komentar

  • a kako ste vi snimili sobu putnice bez njenog prisustva ?
    snimili ste bilo koju sobu i pustili snimak pa treba da vam veruju

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
35 Shares
Share via
Copy link