Mesecima već hrana poskupljuje, a ljubitelji tune imaju poseban razlog za nezadovoljstvo. Zbog previsoke cene konzerve pašteta i parčića tune, sve više se javlja potreba za njihovom kupovinom na crnom tržištu.
Istovremeno je krenuo proces krađe tih, sve skupljih, proizvoda, a prodavci su odlučili da te produkte zaštite na istovetan način kako to rade butici sa garderobom.
Zujalice su predstavljale izazov za naše lopove koji su devedesetih bili prepoznatljivi po šaniranju u Milanu i drugim metropolama poznatim po visokoj modi.
Trend Armanija, Paćotija i drugih firmi možda je donekle prošao, ali imamo novi hit. Tuna je danas izazov za lopove, a za njenim ukusom čeznu gladna usta Srbije.
Ova Rio Mare tuna košta kao da u konzervi dobiješ i italijansko državljanstvo pic.twitter.com/8n6AxoKtPu
— Vesna Blaženka (@BlazenkaVesna) June 27, 2022
Zujalice na konzervama tune nedvosmisleno pokazuje kako običan narod živi, kao i to da marketi veruju da će i ljudi koji inače ne kradu posegnuti ka džepu sa strane zbog hrane koju više ne mogu da priušte.
Čovek se oseća uvređeno, besno i isprovocirano kada samo pogleda jedan ovakav prizor iz srpskih prodavnica.
Sve ovo jako je tužna slika realnosti, tužan odraz nepoverenja i siromaštva koje naše društvo izjeda godinama i zbog koga čak i poštenim i radnim ljudima ruka krene iz čiste nemoći i očaja.
S obzirom na astronomsku cenu koja neprestano raste, nije isključeno da mnoga deca iz generacije koja sada planira da prohoda i isprobava različite ukuse zapravo neće znati kakav je ukus tune jer će roditelji u širokom luku izbegavati police sa ovim proizvodima.
Dodaj komentar