Magazin

Srpski marketi stavili zujalice na konzerve tune da rasteruju gladne oči i usta (FOTO)

prodža
Printscreen

Mesecima već hrana poskupljuje, a ljubitelji tune imaju poseban razlog za nezadovoljstvo. Zbog previsoke cene konzerve pašteta i parčića tune, sve više se javlja potreba za njihovom kupovinom na crnom tržištu.

Istovremeno je krenuo proces krađe tih, sve skupljih, proizvoda, a prodavci su odlučili da te produkte zaštite na istovetan način kako to rade butici sa garderobom.

Zujalice su predstavljale izazov za naše lopove koji su devedesetih bili prepoznatljivi po šaniranju u Milanu i drugim metropolama poznatim po visokoj modi.

Trend Armanija, Paćotija i drugih firmi možda je donekle prošao, ali imamo novi hit. Tuna je danas izazov za lopove, a za njenim ukusom čeznu gladna usta Srbije.

Zujalice na konzervama tune nedvosmisleno pokazuje kako običan narod živi, kao i to da marketi veruju da će i ljudi koji inače ne kradu posegnuti ka džepu sa strane zbog hrane koju više ne mogu da priušte.

Čovek se oseća uvređeno, besno i isprovocirano kada samo pogleda jedan ovakav prizor iz srpskih prodavnica.

Sve ovo jako je tužna slika realnosti, tužan odraz nepoverenja i siromaštva koje naše društvo izjeda godinama i zbog koga čak i poštenim i radnim ljudima ruka krene iz čiste nemoći i očaja.

S obzirom na astronomsku cenu koja neprestano raste, nije isključeno da mnoga deca iz generacije koja sada planira da prohoda i isprobava različite ukuse zapravo neće znati kakav je ukus tune jer će roditelji u širokom luku izbegavati police sa ovim proizvodima.

Čitajte Luftiku na Google vestima

Cunami poskupljenja: Rekordna cena hrane, ugalj 82% skuplji, prete nestašice

Antonije Kosanović

Traži smisao u vreme besmisla, rečima potkradajući emocije.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
172 Shares
172 Shares
Share via
Copy link