Popularna modna kuća Guči u prodaju je izbacila haljinicu za muškarce sa kragnicom i satenskom pojasom. Glavna namera dizajnera bila je da se prekinu „toksični stereotipi“ koji definišu muški rodni identitet.
Ideja im je bila da se prekine sa toksičnim stereotipima koji oblikuju muški rodni identitet.
Problem ove kreacije je što košta basnoslovno. Dugačka narandžasta košulja s Petar Pan kragnicom je tako iz više razloga postala broj jedan tema na društvenim mrežama.
Košulja-haljina je inspirisana „grunge“ stilom iz devedesetih, cena joj je oko 2.200 evra (2.600 dolara), a oko struka ima i satensku traku koja se vezuje u mašnu. Kako izgleda pogledajte na ovom linku.
Ista haljina se može kupiti i u cvetnom dezenu i u toj varijanti je malo jeftinija, piše portal N1.
Haljina za muškarce se pojavila nekoliko nedelja pošto je Gucci izbacio farmerke sa flekama od trave koje su izazvale velike polemike.
Dodaj komentar