Magazin Moda

Lice nove Zarine kampanje ima 67 godina i izgleda zanosno u elegantnim modelima (FOTO)

zara-kampanja
Foto: Zara

Glumica rođena u Madridu Angela Molina (67) zaštitno je lice Zarine nove kampanje. Ona je model za Thirteen Pieces – kolekciju bezvremenskih, minimalističkih odevnih predmeta u neutralnim tonovima koji odišu elegancijom i sofisticiranošću.

Fotografije  kampanje su crno-bele.

Na njima Molina deluje opušteno s raspuštenom i sedom kosom. Glumica – koja je nacionalnu i međunarodnu slavu stekla zahvaljujući filmovima kao što su The Obscure Object of Desire, Camorra i Half of Heaven – smatra se jednom od najelegantnijih žena u Španiji, kao i simbolom prirodnog starenja, piše Index.

U intervjuu za El Pais Molina kaže da je ne zanima estetska kirurgija:

– To nije lepota. Ja to vidim kao nemoguće. Nisam zainteresovana. Da li biste voleli da vidite svoju baku s ribljim licem?”

Modni div ovim potezom pokazuje raznolikost

Predstavljanje Angele Moline kao imidža Zare još je jedna obveza modnog diva da pokaže raznolikost u svim njenim oblicima.

Odabirom 67-godišnjakinje kao modela španska kompanija pridonosi borbi protiv ejdžizma – odnosno diskriminacije ljudi na temelju godina.

Kako piše El Pais, špansko ministarstvo zdravstva takođe je pokrenulo kampanju podizanja svesti o starosnoj populaciji.

– Ejdžizam je deo našeg razumevanja samog starenja i naših međugeneracijskih odnosa. Održava stereotipne koncepte starijih osoba, ograničavajući naše razumevanje raznolikosti koja postoji u starijoj dobi. Kada to postane uobičajen stav u našim porodičnim i ličnim odnosima i našim profesionalnim praksama, postoje posledice i za starije osobe i za društvo – istaknuo je portparol ministarstva.

Dodali su da je termin skovao Robert Batler 1960-ih, a odnosi se na postojeće stereotipe i predrasude u odnosu na dob.

Takođe su istakli da istraživanja pokazuju da bi starosna diskriminacija sada mogla biti još raširenija od seksizma i rasizma.

Reakcije na kampanju su pozitivne

Reakcije na kampanju su mahom pozitivne.

“Da, za elegantnije bezvremenske modele, koji se ne prilagođavaju standardima društva o tome kakve bi trebale biti žene starije od određene dobi”, “Predivna, samopouzdana žena”, “Izgleda neverovatno”, “Stil i gracioznost, neverovatna žena”, “Brilijantno”, “Da, Zara, više ovoga”, “Bravo za ovu predivnu ženu”, samo su neki od komentara ispod Zarinih objava fotografija kampanje na Instagramu.

Ova nova kolekcija još nije došla u naše Zarine prodavnice, ali možete je vidjeti ovde.

Priče žena koje su napravile vaše Zara pantalone navešće vas da obučete helanke

Čitajte Luftiku na Google vestima

oznake

Luftika

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

Share via
Copy link