Glumica rođena u Madridu Angela Molina (67) zaštitno je lice Zarine nove kampanje. Ona je model za Thirteen Pieces – kolekciju bezvremenskih, minimalističkih odevnih predmeta u neutralnim tonovima koji odišu elegancijom i sofisticiranošću.
Fotografije kampanje su crno-bele.
Na njima Molina deluje opušteno s raspuštenom i sedom kosom. Glumica – koja je nacionalnu i međunarodnu slavu stekla zahvaljujući filmovima kao što su The Obscure Object of Desire, Camorra i Half of Heaven – smatra se jednom od najelegantnijih žena u Španiji, kao i simbolom prirodnog starenja, piše Index.
U intervjuu za El Pais Molina kaže da je ne zanima estetska kirurgija:
– To nije lepota. Ja to vidim kao nemoguće. Nisam zainteresovana. Da li biste voleli da vidite svoju baku s ribljim licem?“
Modni div ovim potezom pokazuje raznolikost
Predstavljanje Angele Moline kao imidža Zare još je jedna obveza modnog diva da pokaže raznolikost u svim njenim oblicima.
Odabirom 67-godišnjakinje kao modela španska kompanija pridonosi borbi protiv ejdžizma – odnosno diskriminacije ljudi na temelju godina.
Kako piše El Pais, špansko ministarstvo zdravstva takođe je pokrenulo kampanju podizanja svesti o starosnoj populaciji.
– Ejdžizam je deo našeg razumevanja samog starenja i naših međugeneracijskih odnosa. Održava stereotipne koncepte starijih osoba, ograničavajući naše razumevanje raznolikosti koja postoji u starijoj dobi. Kada to postane uobičajen stav u našim porodičnim i ličnim odnosima i našim profesionalnim praksama, postoje posledice i za starije osobe i za društvo – istaknuo je portparol ministarstva.
Dodali su da je termin skovao Robert Batler 1960-ih, a odnosi se na postojeće stereotipe i predrasude u odnosu na dob.
Takođe su istakli da istraživanja pokazuju da bi starosna diskriminacija sada mogla biti još raširenija od seksizma i rasizma.
Reakcije na kampanju su pozitivne
Reakcije na kampanju su mahom pozitivne.
„Da, za elegantnije bezvremenske modele, koji se ne prilagođavaju standardima društva o tome kakve bi trebale biti žene starije od određene dobi“, „Predivna, samopouzdana žena“, „Izgleda neverovatno“, „Stil i gracioznost, neverovatna žena“, „Brilijantno“, „Da, Zara, više ovoga“, „Bravo za ovu predivnu ženu“, samo su neki od komentara ispod Zarinih objava fotografija kampanje na Instagramu.
Ova nova kolekcija još nije došla u naše Zarine prodavnice, ali možete je vidjeti ovde.
Dodaj komentar