Balkan Vesti

Predstavljen kineski „Soko“ skrojen po meri za sprsko-mađarsku prugu (FOTO)

soko 2

Na Tehničko-putničkoj stanici Zemun predstavljen je novi elektromotorni kineski brzi voz „Soko“, koji je kineska kompanija CRRC Čangčun dizajnirala i proizvela po meri za železničke pruge u Srbiji i Mađarskoj.

Voz ima kapacitet od 250 mesta i dugačak je 103 metra, a može da razvije brzinu do 200 kilometara na sat.

Kineska kompanija CRRC Čangčun dizajnirala je i proizvela elektromotorni voz Soko po meri za železničke pruge u Srbiji i Mađarskoj, imajući u vidu posebnosti železničke pruge u ovim zemljama.

Takođe, napravljeni su tako da odgovaraju lokalnim kulturološkim karakteristikama.

Voz se sastoji od četvoro kola, dvoje motornih kola i dve prikolice i u potpunosti je usklađen sa TSI sistemom.

Sva kola za sedenje provog i drugog razreda poseduju prostor za invalidska kolica, toalete za osobe sa smanjenom pokretljivošću, prostor za odlaganje bicikala, kabasti prtljag i drugo.

Snaga vuče je 2.700 kilovata (kw).

Voz posuduje sistem takozvanog „inteligentnog održavanja“, to jest može da dijagnostikuje kvarove i smetnje na vozu, poboljšava efikasnost održavanja i optimizuje troškove.

Sistem obuhvata i praćanje temperature na osovinama.

Takođe, poseduje inteligentni sistem za prodaju karata, odnosno može prikazati slobodna i zauzeta mesta za putnike i informacije o deonici u realnom vremenu.

Na automatima i aparatima za kafu obezbeđeno je online plaćanje.

Voz ima inteligentni nadzor, skoro 1.000 tačaka za nadzor koje su raspoređene po celom vozu, od napajanja, vuče, kočnica…

Korisnički interfejs za vožnju voza može da se prikaže na srpskom, mađarskom, engleskom i nemačkom jeziku.

Displej sa informacijama o putnicima u salonu biće prikazan na srpskom i mađarskom jeziku.

Kompleti litijum-titanatnih baterija su okačeni unutar voza i mogu da obezbede više od pet kilometara samostalnog rada.

Voz ima materijale koji za 10 odsto imaju veću stopu recikliranja i 15 odsto veću razgradljivost.

Elektromotorni voz SOKO kompanije CRRC zadovoljava zahteve prekograničnog saobraćanja između Srbije i Mađarske, opremljen je podsistemom kontrole, upravljanja i signalizacije ETCS-2, Induzijem i Mirelom.

Zadovaljava zahteve za slobodni profil u Srbiji i Mađarskoj i ima četiri pantografa od dva različita tipa, koji ispunjavaju zahteve za kontaktnu mrežu u Srbiji i Mađarskoj.

Izvor: N1

Zašto vozovi između Novog Sada i Beograda već danima kasne

Redakcija Luftika.rs

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
38 Shares
Share via
Copy link