Šta je žena morala da uradi ako je želela da poveća svoj dekolte u danima pre nego što je „Vonderbra“, odnosno push-up grudnjak, bio na tržištu i drastičnija mera poput plastične hirurgije nije bila tako lako dostupna?
Odgovor je nošenje grudnjaka na naduvavanje koji bi žena mogla zapravo da naduva do veličine koju sama želi.
Grudnjak na naduvavanje „Tres Secret“ počeo je da se prodaje početkom 1950-ih.
Svaka korpica je sadržavala malu plastičnu kesicu koju je nosilac mogao naduvati uz pomoć cevčice.
Njegovi proizvođači su obećali da grudnjak može svakoj ženi dati „podsticaj lepoti njenih grudi“.
– Uradi to sama. Postigni svoj maksimum. Naduvaj ih! Da budu veličine koju želite – poručivala je reklama, prenosi DailyMail.
Očigledno je da je želja za većim grudima postojala i 70 godina nazad, iako ne možemo da tvrdimo da li su žene same došle na tu ideju ili je ipak potekla od muškaraca, možemo potvrditi da je pritisak na njih da moraju da budu savršene i da imaju velike obline bio podjednako izražen kao i danas.
Nije ni čudo što su feministkinje palile baš ovaj odevni predmet.
Izvor: Blic žena
Dodaj komentar