Srbija Vesti

Putnicima iz Srema, Loznice i Šapca ukinuta direktna vozna linija do Beograda

Zeleznickastanica mitrovica
Železnička stanica u Sremskoj Mitrovici, foto: Wikipedia

„Železnice Srbije“ su ukinule direktne vozne linije od Šida, Sremske Mitrovice i Rume, odnosno Loznice i Šapca, do Beograda. Tako je populacija stanovnika iz dela sremskog i čitavog mačvanskog područja (njih oko 500.000) onemogućena da ovim putem stigne do prestonice i primorana da putuje autobusima koji su papreno poskupeli.

Da paradoks bude veći, predsednik Republike Srbije, Aleksandar Vučić se gotovo svakodnevno hvali brzom prugom od Beograda do Novog Sada, kojom se razdaljina prelazi za 30 minuta. Van linije brzog voza, zapadno od Inđije i Stare Pazove, stanovnici zaboravljaju šta su to vozovi…

Naime, Kinezi i Rusi su izgradili brzu prugu preko istočnog dela Srema (Inđija, Stara Pazova i Batajnica) dok je zapadni deo Srema, na kojem postoji dvokolosečna pruga još iz vremena Austro-Ugarske, jednostavno odsečen.

Vozovi od Šida putuju do Golubinaca i tu se, okreću, mada postoji tehnička mogućnost da nastave ka Beogradu.

Inače, u redu vožnje od decembra prošle godine, predviđeno je dnevno osam polazaka od Šida do Beograd Centra i nazad.

Međutim, zbog kašnjenja izgradnje brze pruge, ovaj vozni red je privremeno redukovan na šest polazaka i to do Batajnice, gde bi se prelazilo na „BG voz“. Međutim, ne stiže se ni do Batajnice, nego su putnici iz Šida prinuđeni da u Golubincima čekaju autobus za pestonicu koji saobraća jednom dnevno.

– Kako nema vozova ni do mitrovačke bolnice čija se nadležnost pruža i do opština Inđije i Stare Pazove, pitam se kakav interes ima rukovodstvo Železnica, odnosno Infrastrukture, da uteruje novac u džepove autobuskih kompanija, a onemogućava „Srbija Vozu“ da posluje na tržištu i ostvari neku zaradu na kartama – pita se Milan Milivojević, novinar, napominjući da pretpostavlja da je reč o korupciji nadležnih i da je to pravo pitanje za nadležno Tužilaštvo.

Podsećamo, Železnička stanica u najvećem sremskom gradu je rekonstruisana i za to je iz naših džepova „oduvano“ 300.000 evra, a pri tom putnicima nije omogućeno ni da je vide stanovnici Sremskog okruga, o drugima i da ne govorimo…

Vojvodina ostaje bez lokalnih pruga, sela zaboravljena, a pragovi se prodaju na kilo

Čitajte Luftiku na Google vestima

Reklama

Svetlana Radivojević

komentara

Klikni da objaviš komentar

  • Nije nista bolje Kraljevo Cacak relacija. Toliko o brzim prugama. Vazan je samo Beograd mi ostali nismo toliko bitni.

  • Jeste li vi nekad videli nekog putnika u tom vozu? Ja nisam nikad a često ga vidim dok čekam na rampi između Rume i S. Mitrovice. Uvek sam se pitao sa žaljenjem kome ili čemu služi taj voz.

  • Vidite sta sve Vucic radi, pre nekoliko dana je ukinuo iz Kraljeva ka Uzicu.Izgleda da je Srbija samo Beogead, Novi Sad i Niš.Ostali gradovi su u drugoj državi.

  • Hvala Bogu da je neko napokon pomenuo ovu temu… Ja sam poslao mnogo mejlova železnici na ovu temu i nikada nisam dobio odgovor zašto vozovi dođu do nove brze pruge i tu se vrate nazad? Zašto ne smeju do Beograda?

372 Shares
372 Shares
Share via
Copy link