Možda su glavni vatrogasci u zemlji za narodni bunt ideju za rešavanje novonastalog problema mogli dobiti ukoliko su sa pažnjom gledali jutarnji program televizije Prva i reportažu koja je osvanula na društvenim mrežama kao urenebesna tragikomedija.
Pokazna vežba gašenja požara, a sa čim drugim nego protivpožarnim aparatom, pokazala je zapravo istinu o televiziji. Reklama za proizvod koji ne rešava probleme. Divota u televiziju verujućih ljudi. Gašenje požara samo je razbuktalo plamen, a to se najbolje pokazalo nakon intervencije vatrogasne brigade u Šapcu čekićima i istovetnim drvenim motkama.
Ovi istovremeni piromani i vatrogasci sa političke scene, za razliku od novinara, snimatelja i prodavaca magle koji demonstriraju bezopasne požare u nejasnim reklamnim reportažama, narodu podmeću požare i onda ih gase podjednako uspešno kao i heroji ovog videa.
Ovaj neuspešni televizijski prilog asocira upravo na pomenuti Rio Tinto i ubeđivanja Aleksandra Vučića, Zorane Mihajlović i Ane Brnabić, ali i portparolke Evropske komisije Ane Pisonero, da je projekat Jadar i dolazak ove australijske rudarske korporacije zapravo razvojna i ekonomska šansa Srbije koju ne smemo propustiti.
Naš rudnik radi posao isto kao ovaj aparat. Zapalimo, ugasimo i vatre više nema. Jelte?!
Ovo vređanje inteligencije ljudskog bića jednom je moralo da dobije svoj odgovor, a taj odgovor videli smo svi tokom jučerašnjih blokada širom naše zemlje.
Manipulatori i reklamni lažovi moraju pronaći novi pristup kako od prosvećenog i pismenog čoveka iznova napraviti majmuna. Ovaj koncept polako, ali sigurno beleži svoj kraj.
Dodaj komentar