Balkan Magazin

Šešelj otrovnim jezikom „sredio“ zabranu emitovanja Hepi televizije u Crnoj Gori

hepi i šeki
Printscreen

Agencija za elektronske medije Crne Gore donela je odluku da na šest meseci zabrani emitovanje nekoliko emisija televizije Hepi zbog višestrukog vređanja i raspirivanja mržnje prema pripadnicima crnogorske nacionalnosti.

Ovakvu odluku doneo je savet AEM-a, a radi se o emisijama „Posle ručka“, „Ćirilica“, „Dobro jutro Srbijo“ i „Vikend jutro“.

Odluka će zbog pravnih postupaka stupiti na snagu naredne sedmice.

„Odluka je donešena jer je, u prethodnom periodu, učestalo u ovim programskim sadržajima vršeno i omogućavano podsticanje na mržnju, netrpeljivost i diskriminaciju prema pripadnicima crnogorske nacionalnosti. SAEM je imao u vidu da se u navedenim programskim sadržajima koristi pogrdno, uvredljivo ili uznemiravajuće izražavanje koje podstiče intenzivne negativne emocije, iskazivanje neprijateljstva ili želju za diskriminacijom, kao i omalovažavanje ili obezvrjeđivanje pripadnika crnogorske nacionalnosti, negiranjem njihovog nacionalnog identiteta i posebnosti”, navodi se u propratnom obrazloženju.

Kap koja je prelila čašu po svemu sudeći može se pronaći u rečima Vojislava Šešelja koji je na ovoj televiziji sa srpskom nacionalnom frekvencijom izneo niz uvredljivih komentara na račun Draginje Vuksanović Stanković, poslanice iz redova Đukanovićevog DPS-a.

Izvor: Vijesti

Kako je antiheroj Šešelj patentirao Aleksandra Vučića kao životno delo

31 Shares
Share via
Copy link