Magazin Srbija

SBB i Telekom: Borba za nove korisnike po principu „od vrata do vrata“

Telekom i SBB
Foto:N1

Utakmica koja se vodi na tržištu telekomunikacija između SBB i Telekoma traje već odavno. U toj utakmici i jedna i druga strana trebalo bi da koriste zakonske okvire u predstavljanju svojih ponuda i da na zakonski utvrđene načine dopiru do svojih korisnika.

Međutim, situacija na terenu nije baš takva.

Telekomunikacione kompanije imaju nekoliko kanala prodaje. Svoje usluge nude u poslovnicama, online, a tu je i telefonska i terenska prodaja.

U poslednje vreme sve je više žalbi naših sugrađana u Novom Sadu koji koriste usluge SBB-a kako im svakodnevno terenski prodavci Telekoma dolaze na kućnu adresu. Oni tvrde da doživljaju neprijatnosti od prodavaca Telekoma koji pokušavaju da ih ubede da promene kablovskog operatera i pređu u tu kompaniju.

Našoj redakciji se obratila Novosađanka A.G. koja tvrdi da su posete terenskih radnika Telekoma dosta česte i neprijatne.

– Moj suprug je poslednji put bio neprijatan prema njima. Iako smo naglasili u više navrata da ne želimo da menjamo kablovskog operatera jer smo zadovoljni, oni su ponovo došli i nudili nam razne ponude kako bismo prešli kod njih – kaže za naš portal ova Novosađanka.

Od radnika SBB-a koji rade na terenu takođe smo dobili potvrdu te informacije. Oni tvrde da se svakodnevno pri obavljanju svojih terenskih zadataka susreću sa građanima koji im se žale na to da ih terenski agenti Telekoma vrlo često posećuju i ubeđuju da promene kablovskog operatera, te da su kako tvrde vrlo navalentni i dosadni.

Iz Telekoma su za Luftiku rekli da je terenska prodaja proizvoda ili usluga način pridobijanja novih korisnika koji je  duže vreme poznat svuda u svetu.

-Kompanija Telekom Srbija, pored ostalih kanala prodaje (poslovnice, online i telefonska prodaja i sl.) usluge prodaje i putem terenske prodaje. Uvažavajući sve specifičnosti ovog načina obraćanja potencijalnim korisnicima, svi terenski prodavci prolaze kroz stroge i zahtevne obuke i treninge, i prilikom razgovora sa potencijalnim korisnicima svojim načinom komunikacije našu ponudu predstavljaju profesionalno i odgovorno trudeći se da ostvare partnerski odnos na obostrano zadovoljstvo – stoji u odgovoru koji nam je poslao Telekom.

Iz SBB-a pak tvrde da su korisnici te kompanije u prethodnih godinu i po dana intenzivno izloženi pritiscima konkurencije, kao i da im se korisnici sve češće obraćaju uz informacije da ih agenti iz Telekoma posećuju gotovo svakodnevno.

-Ponude koje su spremili za korisnike SBB usluga su drugačije od onih koje su oglašavali javno, ali nas je ipak neprijatno iznenadilo što su uz agresivan pristup korisnicima čije spiskove nezakonito poseduju, odlučili da ponude benefite i predsednicima kućnih saveta čija saglasnost je neophodna za uvođenje telekomunikacionih servisa. Potvrde ovih nekonkurentnih aktivnosti zabeležile su i kolege iz SBB prodaje i upozorili menadžment da je intenziviran pritisak na korisnike, da ih što više pređe na Telekom baš u ovom periodu – navode u SBB-u.

Mediji su već izveštavali o postojanju dokaza da u javnim preduzećima u Vojvodini kruže spiskovi zaposlenih, koji se već dugo uslovljavaju da sa SBB pređu na usluge Telekoma Srbija.

U javnosti se pojavio dokument koji je izazvao sumnju – da je u jednom banatskom mestu, na delu stranačko i funkcionersko agitovanje za poslovne interese državnog telekomunikacionog operatora – Telekoma Srbija.

Javni interes je i da se postavi pitanje zašto je država zakonom iz 2014. dozvolila da kablovski distributeri mogu da budu i emiteri. Interes Telekoma je da se sportski kanali i sadržaj koje oni nudi ne vide kod SBB-a. Interes SBB-a je da se program Junajted medije ne vidi kod direktnog konkurenta Telekoma.

A javni interes je zapravo da se vidi i Euronews i N1, i Arena sport i Sport klub. Da svi možemo sve da vidimo.

 

Čitajte Luftiku na Google vestima

Georgiev: Vlast novcem iz Telekoma i drugih izvora kontroliše 90 odsto medijske scene u Srbiji

Irena Bjelić

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
57 Shares
Share via
Copy link