“Biraš i bereš sam” napisano je na drvenoj tabli, a da ne bude zabune tu je i gajbica u kojoj su izloženi paradajz, paprika i krastavac.
Pametnom dosta!
Da srpskim seljacima ne manjka originalnosti i kreativnosti pokazuje i jedan od najzanimljivijih reklamnih putokaza pred kojim zastanu svi slučajni i namerni prolaznici na putu 224 koji od Niša vodi ka Gadžinom Hanu u blizini sela Taskovića.
– Na osam ari imamo četiri plastenika u kojima gajimo najkvalitetnije povrće. Cene kod nas su kao i na niškom kvantašu a kupac samo bira šta će pojesti. Sigurni smo u kvalitet tako da mogu da biraju do mile volje – kažu povrtari i penzioneri Vesna i Gile Stanković za portal Magazin Sana.
Otkrivaju da nisu oni smislili ovu “marketinšku kampanju” već da je to ideja njihovog pokojnog prijatelja, učitelja Nenada Stamenkovića.
– Uz rakijicu i salatu od paradajza sa mojim pokojnim prijateljem pričali smo o prodaji povrća i on je smislio kako da privučemo mušterije. Prodajemo povrće i u centru Gadžinog Hana ali ovde je nekako “slađe” da se kupi – veli Gile koji se uveliko priprema i za sezonu dinja i lubenica koje su u završnoj fazi zrenja.
– Nema ništa slađe nego pojesti sveže, tek ubrano – preporučuje Gile.
Dodaj komentar