Iako postoji tek dve godine, brend Urban design je osvoji mnoge ljubitelje mode, poznate ličnosti, ali i ljude koji žele da nose nešto nesvakidašnje i unikatno. Ovaj brend je osmislila Novosađanka Maja Cobanov i ona za Luftiku otkriva kako je došla do ove ideje i na koji način je za kratko vreme Urban design postao popularan na društvenim mrežama.

Njene modele su nosile mnoge poznate ličnosti kao što su Ivana Španović, Draga Mićalović, Rasta, Sha, Marina Visković, DJ-evi Green Love festivala, Loshmi, Una Krlić, Sara Jovanović, Ana Štajdohar, Ana Bebić, Kaja , Aleksadra Dobrić, Sunčica Travica, Nina Lečić…

maja-urban-trend
by Višnja Milić photography

Kako je nastao brend Urban design?

Crtam ceo život. Moj tata mi je preneo tu ljubav prema umetnosti. Oduvek sam to želela i sticajem okolnosti sve se poklopio i nastao je Urban design. Kada sam ostala bez posla javila mi se ideja da radim nešto drugačije. Pre dve godine sa drugom sam počela da radim celu priču, on je zadužen za nameštaj, ja za garderobu.

Kako se javila ideja za tvoje čuvene iscepane majice?

Ideja za iscepane majice se javila slučajno i to onda kada sam pala sa longborda i iscepala svoju majicu. A na ideju da ih farbam sam došla tako što sam prolazila pored prodavnice boja za tekstil i pomislila kako bi to bio dobar spoj.

urban-haljine
by Višnja Milić photography

Nedavno je otvorena i tvoja radnja u ulici Marka Miljanova 4 (ulaz iz Kosovske). Šta će se sve nalaziti ovde?

Koncept radnje je takav da je bukvalno sve što se ovde nalazi na prodaju, od slike, lampe, stolice, garderobe… Uskoro će se ovde naći i nakit.

Kako je došlo do naziva Urban design?

Ime je došlo od urbane ekipe, a danas naši urbani kupci najviše traže iscepane haljine i print kosturske glave. Sve što radim predstavlja moj život i ono što volim, a to je priroda, sport, bord i longbord.

maja-urban-bord
by Višnja Milić photography

Kako je za tako kratko vreme ovaj brend osvojio pažnju na društvenim mrežama?

Sve je počelo od kada je moju garderobu nosila Ivana Španović. Do popularnosti brenda smo došli najviše zahvaljujući društvenim mrežama, naročito Instagramu.

Šta možemo očekivati u narednom periodu od ovog brenda?

Uskoro izlazi nova letnja kolekcija. Možete očekivati mnogo novina, kao što su novi modeli haljina, kratikih dukseva, šorceva, gornjaka. Cela kolekcija će nositi logo, jer je to bilo dosta traženo.

Pogledajte još fotografija u galeriji

Biti jedinstven i urban je uvek u trendu.

Više o aktuelnim modnim trendovima

Lajkujte stranicu Luftika i prvi pročitajte nove tekstove ↴

Ostavite komentar

Please enter your comment!
Please enter your name here