Magazin Srbija

Srpski bogovi marketinga: Kako je porcija od 11 ćevapa razbesnela goste restorana

Foto: Shutterstock

Kao da opšte povećanje cena nije dovoljan udar na kućni budžet građana, svi dodatno žele da vas zakinu za koji dinar ili gram.

Tako proizvođači smanjuju gramažu proizvoda, dok pakovanje ostaje isto, a vlasnici lokala smanjuju porcije ili se dovijaju na druge načine da vas prevare, pritom vodeći računa da ne izgube stare mušterije i eventulno, privuku nove.

Već godinama je raširena teza da srpske roštiljdžije u mleveno meso ubacuju više aditiva i soje, a vlasnik jednog lokala otišao je korak dalje.

U jednom restoranu u gradu u unutrašnjosti, promenjen je meni, u pokušaju da gostima zamažu oči, jer su nekoliko puta povećavali cene porcije ćevapa, kao uostalom i svih drugih jela.

Tako se sada u ovom restoranu umesto uobičajenih 10 ćevapa, koliko je u porciji, nudi tanjir sa 11 ćevapa. I čovek bi pomislio da je dobio više nego što je inače dobijao i da iako plaća više sitiji će izaći iz restorana.

Ispada da je težina porcije ista – 300 grama si dobijao uvek, bilo da jedeš 10 ili 11 ćevapa. Samo su sada ćevapčiči sitniji, piše „Kurir“.

Dugo je u ovom restoranu 10 ćevapa koštalo 500 dinara, pa je nekoliko puta u kratkom roku menjana cena, što se da videti i po korektoru kojim su premazivali prethodne. Za kratko vreme je izbila na 630, što je poskupljenje veće od 25 odsto.

Izvor: Blic

Čitajte Luftiku na Google vestima

7 trikova najboljih svetskih kuvara za savršen roštilj

Luftika #

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
109 Shares
109 Shares
Share via
Copy link