Srbija Vesti

Ponovo se obrušilo brdo na autoputu u Grdeličkoj klisuri, prolazak “Dodikovom deonicom” kao ruski rulet

Iako su i dalje u toku radovi na trajnoj stabilizaciji kosina kroz Grdeličku klisuru, za vikend je opet došlo do klizišta na jednom od zaštitno potpornih zidova. Iz leskovačkog odbora Narodne stranke, koji i prijavljuju ovaj problem, kažu da je nedopustivo da i ova, kako kažu afera, prođe bez posledica i traže odgovornost vlasti za novo trošenje novca svih građana.

Početkom decembra Koridor 10 obišao je novi direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić koji je rekao da je završetak rada na stabilizaciji svih kosina jedan od prioriteta.

Jedan od prioriteta je popustio – deo takozvane “Kosine 2” se opet obrušio, a teška mehanizacija je na terenu i pokušava da sanira oštećenja. Suštinski, od otvaranja auto-puta u leto 2019. godine, rad na stabilizaciji kosina nije prestajao.

Na ovom delu auto-puta ka Severnoj Makedoniji, sudeći po fotografijama sa terena, saobraćaj je dozvoljen samo jednom trakom.

Oglasili su se iz Narodne stranke, odbora u Leskovcu, i poručuju da je nedopustivo da i ova afera prođe bez posledica, s obzirom da je auto-put plaćen novcem svih građana, a da nas sada očekuju ponovni radovi i novo trošenje novca građana, prenose Južne Vesti.

Odgovornost naprednjačke vlasti zbog trošenja novca iz budžeta bez kontrole moraće da polože pred narodom. Ne postoji putnik koji je prošao auto-putem kroz Grdeličku klisuru, a da se nije pomolio da iz nje izvuče živu glavu. Ne pomažu ni molitve, ni severnokorejska scenografija oličena u već isprljanim kulisama postavljenim na ovoj deonici sa kojih se smeše sveznajući predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić i njegova desna ruka u izvođenju radova na ovoj deonici, (a ljubitelj ikonografije), Milorad Dodik – saopštavaju iz Narodne stranke.

zatvorena-jedna-traka
Zatvorena jedna traka; foto: Narodna stranka

Kako pišu u saopštenju, ne pomažu “laži izrečene od nestručnih ministara i lokalnih političara” da je auto-put urađen po najvišim svetskim standardima, kao ni, kako kažu, politikantska šarada kontrole i nikada okončani inspekcijski nadzor od strane BIA-e.

Vizuelno zastrašujući, diletantski i nestručno postavljeni potporni zidovi kroz Grdeličku klisuru jednostavno ne mogu da se nose sa klizištem. Dok se u civilizovanom i demokratskom svetu šalju ljudske posade na Mesec i Mars, gde su odavno mostovima spojeni kontinenti i udaljena ostrva, gde vozovi idu brzinama preko 400 km/h, dok se auto-putevi grade duboko ispod površina mora i okeana, dotle se ovde na dalekoj periferiji savremenog sveta, režim Aleksandra Vučića iživljava nad izbezumljenim narodom – poručuju iz opozicije.

Dodaju da se od vlasti na čelu sa Aleksandrom Vučićem koji je oko sebe okupio Batu Gašića, Zoranu Mihajlović, Tomu Momirovića, Gorana Vesića, Gorana Cvetanovića i njima slične, ne može očekivati da učestvuje u gradnji ničeg ozbiljnog, pa ni jedne kratke deonice auto-puta.

Dok otpada kaldrma sa gradskih ulica, prelivaju fontane, popločavaju se i betoniraju parkovi i retke zelene oaze, srpski gradovi i sela više liče na ruine, iskopine i arheološka nalazišta usled nestručnog i beskonačnog izvođenja radova, pa se povrh svega, da nas podsete ko odlučuje o našim sudbinama i životima, jednom do dva puta godišnje uruše potporni zidovi u Grdeličkoj klisuri – kažu narodnjaci.

Podsetimo, najviše problema tokom izgradnje deonice ka Severnoj Makedoniji bilo je sa kosinama i potporama koje su se obrušavale nekoliko puta, što je usporavalo radove na Koridoru 10. Iako je, nakon klizanja zida u martu 2018. godine, angažovan ekspertski tim Svetske banke za nadzor radova na potporama i klizištima na Koridoru 10, ova nezgoda se i posle toga ponovila.

Sećate li se otvaranja nove deonice kroz Grdeličku klisuru? E pa, asfalt otpada i nema izgleda da će biti bolje

Čitajte Luftiku na Google vestima

Tamara Gočmanac

Mnogo glasno šapuće. Ego-tripuje, nasmeje, rasplače. Voli kišu i sneg. I životinje. Redovno je ispuštali na glavu kad je bila mala, pa je, zahvaljujući tome, postala mnogo lepa, pametna i bloger.

komentara

Klikni da objaviš komentar

255 Shares
255 Shares
Share via
Copy link