Srbija Vesti

Pčelari Srbije inspekciji prijavili Lidl da reklamom za med vara kupce

Savez pčelarskih organizacija Srbije (SPOS) putem medija obavestio je javnost da su tržišnoj inspekciji prijavili trgovinski lanac Lidl zbog sumnji da tendenciozno obmanjuju kupce prilikom prodaje meda u njihovim marketima.

Iz ove organizacije imaju kako kažu „sumnje na obmanjujuću poslovnu praksu“ ovog lanca trgovina, čime je veruju prekršen zakon jer Lidl na taj način sebe stavlja u povlašćen položaj na tržištu.

Dejan Stefanović, predsednik Udruženja pčelara Požarevac, kaže da je „propisima zabranjeno reklamiranje meda sintagom 100% prirodni med“ jer kako kaže med može biti isključivo prirodan. U slučaju da nije, onda se i ne može nazvati medom, kaže Stefanović, a prenosi 021.

On smatra da je ovo posao za tržišnu, a ne veterinarsku inspekciju jer se ne radi o kvalitetu meda. Ukoliko se iz tržišne inspekcije dobiju odgovor da nisu nadležni za ovaj problem, iz ovog udruženja poručuju da će obavestiti vrh države i sve medije u Srbiji da inspekcija nije htela da radi svoj posao.

Stefanović ističe da postoji mnogo načina kojima se potrošači netačnim obaveštenjima i zabludama navode na potrošnju, a dodaje da se u zaštiti domaćih proizvođača moramo ugledati na praksu koja postoji u Nemačkoj.

– Nemci kada imaju med ili neki drugi proizvod koji je domaći prvo to kupuju i plasiraju na tržište, pa tek kada je to prodato idu da kupuju taj isti proizvod iz inostranstva, a tako bi i mi trebalo da radimo – zaključuje Stefanović.

Prodaju nam najlošiju obuću i podlim trikovima odbijaju reklamacije

Čitajte Luftiku na Google vestima

Tamara Obradović

Običan konzument društvenih mreža, američke literature i pomfrita.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

222 Shares
222 Shares
Share via
Copy link