Tržni centar Promenada, iako bez upotrebne dozvole, otvoren je za posetioce. Šoping centar, čija je ukupna izgrađena površina 150.000 kvadratnih metara, investicija je kompanije Nepi Rockcastle, vredna više od 128 miliona evra, piše B92.
Objekat je doneo i više od 1.500 novih radnih mesta Vojvođanima.
Investitori ističu da jedinstveni dizajn Promenadu izdvaja u odnosu na ostale šoping centre.
Projektovan je tako da dopušta ulazak velike količine prirodnog svetla, a u okviru dvorišnog prostora su i tri košarkaška terena. Tu su i dve prostrane terase, od kojih jedna ima pogled ka Petrovaradinskoj tvrđavi.
Novih 48.000 kvadratnih metara prostora sadrži više od 160 brendova i 1.500 parking mesta.
Ovaj tržni centar će ponuditi i pojedine brendove koji se do sada nisu našli na srpskom tržištu kao što su Mohito, Maison Marasil, Kigili, House i Cropp.
„Promenada predstavlja jedan od najznačajnijih dodataka bogatom portfoliju kompanije NEPI Rockcastle, koji uključuje ne samo šoping centar Kragujevac Plaza, naš prvi šoping centar u Srbiji, već i vodeće centre u Rumuniji, Poljskoj, Slovačkoj, Hrvatskoj, Bugarskoj, Mađarskoj, Češkoj i Litvaniji“, rekao je menadžer šoping centra Promenada Boris Stevović.
Slučaj Promenada: Šta će biti sa podzemnim vodama?
„Uvereni smo da će Promenada Novi Sad jako brzo postati centralno mesto, ne samo za šoping i druženje uz celu porodicu, već i jedan od simbola grada“, rekla je Aleksandra Zdravković, menadžerka u kompaniji NEPI.
Dodaj komentar