Magazin Novi Sad

Novosađanin 20 godina plaćao svoju sahranu, a kada je preminuo porodicu dočekao hladan tuš

novosadjanin sahrana
Foto: ilustracija, printscreen/N1

Svekar Novosađanke Milane Ruškuc više od 20 godina plaćao je mesečnu članarinu udruženju građana Humanitas, uveren da plaća uslugu dostojanstvene sahrane.

Kada je preminuo, njegova porodica shvatila je da su obmanuti. Optužuju “Humanitas” za prevaru, a iz pomenutog udruženja građana odlučili su da se brane ćutanjem.

Naime, Udruženje građana Humanitas kao svoju osnovnu delatnost navodi obavljanje dostojanstvene sahrane. Međutim na njihovom portalu nalaze se telefoni pogrebnog preduzeća Konkordija 021, koje svoje usluge naplaćuje od PIO fonda.

Milana Ruškuc vidi prevaru u tome što ljudi koji uplaćuju članarinu ovom udruženju misle da im je sve obezbeđeno oko sahrane kada preminu.

– Jako je ružno da ljude sa 80 godina hvataš ono na priču kako će sve biti pokriveno i neće porodica imati nikakve troškove. Na kraju imamo sve troškove koje smo i inače imali. Mi smo tek u Lisju shvatili zapravo da su oni nama uzeli pare od PIO fonda i da smo sve radili u Lisju nas bi cifra saharane izašla, doplatili bismo 13.000 dinara, a ovako smo platili sve 75.321 dinara. I sada nije to što je sada deka to uplaćivao, nego uplaćuje i moja majka, i moja tetka i baka – kaže Milana.

Ugovor udruženja Humanitas koji sklapaju sa svojim članovima nije dovoljno jasan, pa se može govoriti o potencijalnom dovođenju u zabludu članova udruženja – objašnjava za N1 advokat Vladimir Beljanski.

– Na taj način ugovor nije takav da su obe strane upoznate detaljno sa svojim obavezama i pravima, već se može govoriti o dovođenju u zabludu i o tome da penzionerima koji zaključuju ugovore i postaju članovi ovog udruženja smatraju da će im biti obezbeđena sahrana, tako da će udruženje to finansirati i organizovati, a sa druge strane u slučaju smrti se to ne dogodi i udruženje ne organizuje ništa – objašnjava Beljanski.

Porodica Milane Ruškuc platila je oko 50.000 više sahranu jer su usluge u privatnim pogrebnim preduzećima mnogo skuplje, a njen tast je umro, tako što je verovao da je obezbedio finansijska sredstva za svoju sahranu.

Video prilog o ovoj temi možete pogledati na portali N1.

Izvor: N1

Bivši mesar otkrio trikove kako varaju kupce i uvaljuju nam “sve i svašta”

Čitajte Luftiku na Google vestima

Redakcija Luftika.rs

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

Share via
Copy link