Magazin Beograd

Nikola Kojo u jutarnjem programu pokazao koliko je velik i na kojoj je strani barikade

Nakon inicijalnog ignorisanja, priče o beogradskim uličnim protestima polako su počele da se šire ia na tv ekrane.

Jedan od tih koji je proteste lansirao u etar je i glumac Nikola Kojo, koji je u jutarnjem programu na TV Prva priču sa svog poslovnog projekta usmerio ka aktuelnim dešavanjima na ulicama glavnog grada.

Glumačka ekipa na čelu sa Kojom, Đuričkom, Timarovim, Lutkićem i ostalima učestvuje u čuvenom brodvejskom mjuziklu „Monty Python’s Spamalot“ koji je sinoć izveden u Kombank dvorani, piše Noizz.

Nakon dve godine pauze ponovo smo imali priliku da ih gledamo u poznatom mjuziklu, ali pre toga poklonimo se carskom potezu Nikole Koja.

Dok je novinarka Prve nastavljala priču o mjuziklu, Kojo je pričajući o poseti rekao da će od sadašnjih 30.000 ljudi koliko je videlo mjuzikl, sigurno dogurati do pet miliona.

Ako ste ovih dana šetali Beogradom, jasno vam je o čemu Kojo priča. Za one koji nisu protezali noge prošlog vikenda, radi se o protestu „Stop krvavim košuljama“, koji se uz hešteg #PočeloJe takođe pominje i pod sloganom #1od5miliona.

– Uglavnom smo igrali u velikim salama, tako da nas je videlo 30.000, a ja mislim da će nas videti sigurno pet miliona – rekao je Kojo i skinuo prsluk ispod koga je nosio bež sa natpisom „1 od 5 miliona“.

Glumac se potom izmakao od mikrofona kako bi kamera mogla što bolje da usnimi šta piše na bedžu, iako je voditeljka suptilno pokušavala to da prikrije mikrofonom.

Naravno, tviteraši su odmah napravili mim na račun neuspelog prikrivanja.

Podsetimo, inicijalna kapisla za jedan od slogana koji se nalazi na bedžu glumca bila je izjava Aleksandra Vučića koji je nakon prvog protesta rekao:

„Šetajte do mile volje, ja nijedan zahtev nikada neću da vam ispunim. Može i pet milona da vas se skupi. Možete samo da dobijete izbore, e kada dobijete izbore ispunjavajte ono što je narodu obećano, a ja pod pritiscima neću da radim, i po tome se razlikujem od svih drugih.“

Cenzurisana reklama opominje ceo svet i svi bi trebali da je vide

Ne zaboravite da lajkujete Luftiku