Iz godine u godinu božićni i novogodišnji spotovi su sve sadržajniji i budžetniji. Ipak, jedna potpuno drugačija reklama postala je apsolutni hit, pre svega zbog svoje dirljive poruke.
Jeftina i jednostavna, ali izuzetno efektna produkcija Fila Bistala poručuje nam da smisao nisu korporacije i konzumerizam, već porodica, a da najlepši pokloni nisu skupi, već nešto što će nam iskreno značiti.
Video je koštao samo 50 funti i nastao je još 2014. godine,prenosi 021.
Fil je odlučio da ga ponovo podeli na Fejsbuku nakon što je izašla ovogodišnja božićna reklama robne kuće Džon Luis, s Eltonom Džonom u glavnoj ulozi.
„Nismo definisani karijerama ni materijalizmom. Porodica je na prvom mestu i bitno je da se međusobno pomažemo. I iako nije istinita priča, nadam se da se mnogi mogu prepoznati u njoj“, rekao je Fil za portal Bored Panda.
Ovakvim reakcijama, četiri godine nakon što je video nastao, Fil se nije nadao.
„Kako nije najbolje prošao 2014, pretpostavio sam da će se ove godine dogoditi isto. Međutim, u nekoliko dana imali smo milione pregleda“, dodao je, a zahvalio je svima i na Fejsbuku.
Dodaj komentar