Novopečena zvezda rijalitija sedi zavaljena u nekoj kafanskoj fotelji, limunčići joj vire ispod dupeta, sriče tekst i hvali deterdžent. Ovako izgleda reklama za deterdžent deterdžent Taš koja je podelila srpsku marketinšku zajednicu.

Dok jedni smatraju da su to bačene pare, drugi smatraju da je “pogodilo”ciljnu grupu i ostvarilo neverovatan rezultat. Treš reklamu godine iz 2015. godine, ovih dana je podelio marketar Ljubomir Ristić na svom Facebook profilu, uz komentar da će prestati da se bavi marketingom. Evo kako učesnica rijalitija Miljana Kulić iz Niša predstavlja deterdžent Taš.

– Nakon izlaska “iz Maldivija”, ljudi me susreću na ulici, traže od mene da se slikamo… Naravno, ja im izlazim u susret i, u slobodno vreme, kad god sam kući, kad god ima posuđa za pranje, ja koristim deterdžent za ručno pranje posuđa koji mi omogućuje da za vrlo kratak vremenski period dođem do… – čuje se dobacivanje iz publike, ali ona se ne da zbuniti – …da dođem do blistavog posuđa.

Ovo je originalna reklama, a ispod videa pogledajte kakav su poslovni efekat imali ova reklama i drugi marketinški potezi.

Ovih dana prestaću da se bavim marketingom

Posted by Ljubomir Ristic on Mittwoch, 12. Juli 2017

Verovatno se pitate kakav je, nakon te reklame, poslovni rezultat ostvario nekadašnji novosadski gigant Albus, proizvođač Taš deterdženta. Prema javno dostupnom izveštaju, u 2015. godini, kada su ušli u ovaj marketinški poduhvat, zabeležili su poslovni gubitak od 22,3 miliona dinara, kao i gubitak iz finansiranja od 27,3 miliona dinara. Ukupno 49,6 miliona dinara gubitka na kraju godine pokriveno je otpisom duga od strane matičnog društva, pa je prikazan dobitak od 49 miliona dinara. A to matično društvo je, kao i Albusu vlasništvu “kotroverznog biznismena”, da upotrebimo taj eufemizam.

Živeo marketing na srpski način!

POVEZANO: Najlepše božićne reklame

Lajkujte stranicu Luftika i prvi pročitajte nove tekstove ↴

1 komentar

Ostavite komentar

Please enter your comment!
Please enter your name here