Lifestyle Magazin

Frižider iz 1956. vlasnike modernih aparata baca u očaj (VIDEO)

frizider-vintage
PrtSc

Tehnološki napredak je nesumnjivo učinio naše živote lakšim, udobnijim i prijatnijim. A frižider je dobar primer za to. Od aparata za led do dvostrukih vrata, no-frost opcije, frižideri su pretrpeli mnoge promene.

Međutim, reklama za frižider stara 66 godina naterala je korisnike interneta da preispitaju svoje najnovije i ‘moderne’ kućne aparate a može imati isti efekat i na vas.

Tokom 1950-ih, Dženeral Motors je napravio potpuno novu vrstu frižidera pod brendom ‘Frigidaire’. Novi frižider je imao pregrade za apsolutno sve što biste mogli kupiti ili napraviti. Vrata su bila posebno za ‘padanje u nesvest’ jer su imala više delova nego moderni frižider, ali su takođe imala i neverovatno spakovanu kutiju koju u ovoj TV reklami nazivaju „hidratorom za voće i povrće sa prozorom“.

Na snimku je nalazi frižider sa nekoliko pregrada za svežu i smrznutu, konzervisanu, flaširanu i upakovanu, tek kupljenu hranu i ostatke.

Žena u reklami – Bes Majersen, bivša Mis Amerike 1945. – otvara frižider da pokaže prostor za flaše, puter, sir i ostatke na vratima, zajedno sa ogromnim odvojivim delom za skladištenje voća i povrća. Ova kutija se takođe potpuno podiže tako da se može efikasnije puniti i prazniti.

Bes dalje objašnjava da se različite police mogu izvlačiti za biranje namirnica bez pomeranja drugih stvari. Postoji i poseban prostor za zamrznute artikle, a zamrzivač ima i izbacivač kockica leda.

Frižider deluje toliko moderno i funkcionalno da smo u početku mislili da je samo ‘fora’ i da je to u stvari reklama za neki novi model, snimljena u vintidž maniru.

Istina je drugačija i malkice boli – frižider je poslednji modni krik daleke 1956. godine, i mnogo je funkcionalniji od modernih koje koristimo danas.

Tražeći podatke o ovom videu nabasali smo na fenomenalne kućne aparate iz šezdesetih godina prošlog veka kojim ovi danas nisu ni prići. Dakle, molimo jedan povratak u budućnost. Prošlost. Negde gde ovo sve postoji.

Dragan naseo na reklamu gledajući „Zadrugu“, uplatio 1,5 miliona avansa i izvisio

Čitajte Luftiku na Google vestima

30 Shares
Share via
Copy link