spavanje

Svima nam dođu dani kada nas mrzi da se pokrenemo. Čak nam je i ustajanje iz kreveta napor. Ne odgovaramo na pozive, na poslu smo neproduktivni i pospani. Ništa nam se neće i sve nam je svejedno. Ako ste upali u ovo depresivno raspoloženje, evo nekoliko vrlo efektnih trikova koji vam mogu pomoći.

Mrdnite se bar 30 minuta

Fizička aktivnost je sjajan način da poboljšate raspoloženje. Vežbe ublažavaju depresiju i povećavaju nivo endofrina, hormona zaslužnog za dobro raspoloženje. Ne morate vežbati satima, dovoljno je samo 30 minuta dnevno.

Imajte na umu da su najbolje vežbe one koje vam prijaju, nikako one zbog kojih osećate bol.

sport

Pogledajte komediju

Setite se nekog šaljivog događaja, pogledajte komediju ili pročitajte neku duhovitu knjigu. Nađite se sa nekim duhovitim prijateljem. Smeh je odličan lek za psihu. Smejanje nas opušta, jača odbrambene snage organizma, podstiče aktivnost mozga i pomaže da se oslobodimo stresa.

Ubacite u tanjir vitamin B

zdrava-hrana-povrce

Dokazano je da naše raspoloženje zavisi od hrane. Da biste se dobro osećali, morate obogatiti ishranu namirnicama koje su bogate vitaminom B i magnezijumom. To su integralne žitarice, grašak, kavijar, sočivo, suvo voće, banane, kikiriki i orasi.

Takođe, ubacite u svoj nedeljni jelovnik ribu koja sadrži omega-3 masne kiseline (losos, tunjevina, sardine, haringe). Dokazano je da omega-3 masne kiseline utiču pozitivno na psihu i otklanjaju depresiju i razdražljivost.

Istumbajte rutinu

Unesite malo promene u svoju svakodnevicu. Dajte joj svežeg vazduha.Upišite neki kurs. Na primer, vajarstvo, klasičan ples, strani jezik, slikarstvo. Zaokupiranost nečim potpuno novim stvara pozitivnu energiju.

Na dnevno svetlo

setnja

Izađite u prirodu i šetajte. Osobe koje se više izlažu dnevnoj svetlosti su srećnije i bolje raspoložene.

Okružite se srećnim ljudima

Probajte da iz svog okruženja “izbacite” ljude koji kukaju, koji su stalno nezadovoljni i namršteni. Okružite se pozitivnim i srećnim ljudima koji se raduju svakom danu. Druženje sa takvim ljudima učiniće da se osećate mnogo bolje.

smejanje

Lečite se zvukovima

muyika

Zvuci imaju značajan uticaj na naš organizam. Tiha muzika, šum talasa, kapanja, kiše, cvrkut ptice, glas delfina – sve nas to opušta i doprinosi dobrom raspoloženju. Muzika oslobađa hormone sreće, otklanja stres i utiče na rad srca i krvnih sudova. Takođe, može da ublaži bol ili da ubrza izlečenje.

Zašto je komšija u stanu iznad tvoj najcrnji neprijatelj?!

Lajkujte stranicu Luftika i prvi pročitajte nove tekstove ↴

Ostavite komentar

Please enter your comment!
Please enter your name here