Beograd Magazin

“Kentkart” zamenio “Bus Plus”, kontrolori sa obezbeđenjem pred građane

kontrolori
Printscreen

Naplatu karata u javnom gradskom prevozu u Beogradu od danas je i zvanično preuzela kompanija „Kentkart Southeast Europe“, a jedan od noviteta je i to da će uz kontrolore ići i radnici obezbeđenja angažovani iz kompanije „Profi Team Plus“.

Ugovor koje su dve kompanije potpisale ima za cilj da zaštiti poslovanje privatne kompanije i Grada Beograda, a obezbeđenje će imati zadatak da preventivno deluje kako ne bi dolazilo do sukoba prilikom kontrole karata.

Ovo podseća na one jezive scene od pre desetak godina kada su ćelavi i nabildovani tipovi stajali na vratima kako bi zabranili ljudima bez karte i ostalim putnicima da ulaze u krcate autobuse na srednja i zadnja vrata, a tada je dolazilo do nekoliko ozbiljnijih incidenata.

Ljudi su tada bili većinski uplašeni i osećali su se nebezbedno zbog nasilnih osoba koje kontrolišu ko sme, a ko ne sme da uđe u autobus. Pojedinci nisu želeli da pristanu na takve postupke tada kompanije „Bus Plus“, pa su zbog povećanja broja nasilja takva lica povučena iz upotrebe prilikom regulisanja prava na prevoz.

– Nakon zaključenja ugovora za naplatu i kontrolu karata putnika u vozilima javnog prevoza u Beogradu, a u cilju unapređenja poslovanja, naša kompanija Kentkart SEE DOO potpisala je ugovor sa kompanijom Profi Team Plus DOO iz Beograda. Do 30 licenciranih radnika obezbeđenja ove kompanije će biti raspoređeno na terenu zajedno sa kontrolorima kompanije Kentkart. Njihov primarni zadatak će biti preventivno delovanje u smislu izbegavanja sukoba u poslovima kontrole karata – voznih isprava, kao i zaštite poslovanja kako kompanije Kentkart tako i poslovanja Grada Beograda – stoji u saopštenju kompanije Kentkart.

U saopštenju je takođe prilično lepo upakovano objašnjenje zbog čega je obezbeđenje unajmljeno u borbi protiv građana Beograda rečima da će ti ’jaki momci’ „umnogome unaprediti posao kontrole i predstavljati još jedan doprinos ove kompanije u realizaciji izvršenja ugovornih obaveza prema Gradu Beogradu, a sve sa ciljem povećanja efikasnosti rada kontrole i kvaliteta usluga”.

Ovo je još jedan dokaz nepoverenja između vlasti i građana, čim se privatno obezbeđenje mora unajmiti da zaštiti interese Grada, ali i privatne kompanije koja ne želi da ispusti vrlo fin profit dogovoren ovim poslom.

Najavljeni veliki povratak korone na jesen dovešće do novih stresova i tenzija, a kako jesen i obezbeđenje budu dodavali svoj pečat možemo svašta očekivati u narednom periodu.

Kontrolorka BusPlusa razbila devojci glavu ‘čitačem’ karata

Čitajte Luftiku na Google vestima

Antonije Kosanović

Traži smisao u vreme besmisla, rečima potkradajući emocije.

komentar

Klikni da objaviš komentar

  • Zanima me, ako neko može da da odgovor, iz kog razloga kontrolori karata nemaju vidne oznake ili uniforme da su kontrolori? Ako platim prevoz bankovnom karticom, a pojavi mi se tamo neka random osoba, bez kakve službene legitimacije, i sa nekim uređajem koji je kao čitač karata, kako ja da znam da je ta osoba zaista predstavnik kompanije koja vrši kontrolu karata, a ne tamo neko ko će mi, recimo, tim uređajem skinuti novac sa kartice? Izbegle bi se mnoge neprijatnosti kada bi kontrolori imali vidne oznake ili uniforme…onaj ko nije platio kartu (nema novca, nije mu poslodavac dao markicu za prevoz, nije želeo da plati uslugu lošeg prevoza…), čim bi iz prevoza mogao videti da su kontrolori na stranici, izašao bi pre nego i dođe do neke neprijatne situacije. I svi mirni. Javite se neko sada sigurno da kaže “ali prevoz svakako treba plaćati, ako ga korostiš, kakav god da je” i odmah ću se složiti sa tim…ali, nemojmo zaboraviti činjenicu koliko je teška situacija, gde neki bez primanja u potrazi za poslom moraju ići GSP-om. Još jedna stvar, cena karte bi trebala biti različita u odnosu na distancu…ne može dve pređene stanice da koštaju isto kao i 17…da je univerzalna cena karte 30 dinara, mislim da se niko ne bi izlagao neprijatnostima zbog toga.

255 Shares
255 Shares
Share via
Copy link