Magazin

Kako su sponzoruše od dama lakog morala postale idoli tinejdžerki?

Poslednjih godina svedoci smo totalnog kraha svih moralnih vrednosti u društvu. Osobe sumnjive prošlosti, ograničenih intelektualnih sposobnosti, bez bilo kakvih ljudskih i drugih kvaliteta dobijaju prostor u medijima i predstavljaju su kao uzor omladini. Sponzoruše su samo jedna od pojava koje je iznedrila tranzicija na Balkanu, a baš o njima je pisala blogerka Večernjeg Kristina Gallo.

Njen tekst prenosimo u celosti.

Da li ste nekada sanjale o danu bez ikakvih obaveza, o spremačici koja čisti kuću i kuva, a vi bezbrižno spavate dok god želite? Onda ustanete, popijete kafu, doručkujete i stavite par fotki na Instagram gdje izbjeljujete zube, šminkate se i oblačite u dizajnerske marke?

Sve ovo će vam omogućiti čovek koji radi za vas i donosi ogromne količine novaca, dok vi trebate odraditi beauty sleep da bi bili lepi za njega, jer ste vi njegov trofej?

Jednom sam komentarisala jednu domaću starletu kojoj se nepotrebno posvećuje medijski prostor. Na moj komentar odgovorila je mlada devojka:“Ali zamisli da možeš hodati ulicom i kupiti šta god poželiš u Londonu, Parizu i New Yorku, jer imaš gomilu love? Pa, ona to može, ona je uspela. “

Na šta su se ložile jugoslovenske sponzoruše iz 60-ih godina

Nisam bila previše iznenađena odgovorom, jer u doba Kim Kardashian i Kylie Jenner sve više mladih devojaka doživljava sponzoruše i starlete kao životne uzore.

Nađi nekog ko će te finansirati i ne moraš raditi osmosatno radno vreme, ne moraš štedeti na ničemu i tvoj život je osiguran a da nisi prstom maknula.

Umesto snova o princu na belom konju koji je zastareo, mnoge devojke sanjaju o Sugar Daddyju, starijem muškarcu koji će platiti ogromne količine novaca da bi zbrinuo svoju princezu.

Nije mali broj internetskih oglasa gde devojke prodaju nevinost za određenu sumu novaca ili gde se hvale dizajnerskim krpicama koje su dobile zato što su unovčile svoj izgled i prodale se pravom kupcu.

Ko je sponzoruša?

Jednostavna definicija bi bila: lepa i privlačna žena koja je u lovu na bogatog muža. Iako na prvi pogled izgleda kao jednostavan zadatak za rešavanje životne egzistencije, konkurencija je velika i ostvarenje ovog cilja nije lako.

Kako upecati bogatog muža? Koji se uslovi traže na ovom „konkursu“?

Jako dobar fizički izgled. Ako je potrebno, posegnuti i za plastičnim operacijama, jer ti sebe predstavljaš kao proizvod savršenog dizajna.

Biti na pravom mestu u pravo vreme. Ako devojka traži fudbalera, treba biti tamo gde se oni okupljaju, obično u određenim noćnim klubovima.

Ako traži preduzetnika, bilo bi dobro da ima prijateljicu koja je može uvesti u poslovne krugove.

Raspitati se, je li dotični slobodan ili u klimavoj vezi, i uleteti u pravo vreme.

Kontrola emocija. Ne slušaš srce, nego instinkt. On ti se ne mora sviđati, ali se uklapa u tvoje planove.

Dobar želudac. Pa ako se udaješ radi novca, tvoj princ ne mora biti lepotan. Zapravo je možda i žaba kao Bernie Ecclestone ili Flavio Briatore, ali ovisno o broju nula na njegovom računu, prolepšaće se i tvoja vizija njega.

Nije potrebno da budeš obrazovana, naprotiv. Bolje je da znaš da ćutiš i slušaš svog izabranika, jer on je faca i ti si samo njegova pratnja.

Nauči se smeškati. Tvoj bogati muž treba sretno lice koje će predstaviti javnosti. Ne budi inatljiva i namrgođena.

Ispovest Novosađanke u čijoj su se porodici žene udavale isključivo iz koristi

Društvena klima pogoduje razvoju ovog fenomena. Nezaposlenost je prisutna, cene rastu, a uticaj društvenih mreža i Big Brothera je zarazan, mnoge devojke žele biti u koži dokonih bogatašica koje ne moraju ništa raditi.

Influenseri su popularna kategorija i mnogo bolja varijanta nego klasično zapošljavanje, ali mnogima sledi bolno otrežnjenje kad vide da takav biznis nije sigurna opcija.

Jedna italijanska influenserka je zaradila veliku sumu novaca na Instagramu, ali kad joj je račun ugašen obratila se policiji smatrajući to zločinom.

Naime, sve je potrošila u Gucci prodavnici, i kako onda preživeti? Verovatno trenutno traži bogatog sponzora.

Muškarci koji traže ozbiljnu vezu su u strahu od sponzoruša, pogotovo ako su imućni. Naravno, rado bi s njima imali avanture ili kratke staze, ali ako takva zasedne na njihov novčanik, situacija je ozbiljna. Znači, ona neće ništa raditi a ti ćeš je ceo život finansirati?

Kako prepoznati sponzorušu?

Ona ne želi ništa da radi. Izbegavaće svaku vrstu posla jer je čini umornom i bolesnom. Ako je želite zaposliti u kancelariji, smetaće joj prašina. Neće hteti rano da ustane jer joj manjak sna stvara podočnjake.

Tražiće da joj kupuješ skupe stvari. Ako njena odeća nije marka, onda si gubitnik koji joj to ne može priuštiti.

Ako joj nađeš posao i ona čak i pristane raditi, odustaće nakon par nedelja. Posao nije za nju, ona bi radije provodila vreme s prijateljicama i lakirala nokte.

Ako ne pristaneš na velike troškove koje ona traži, onda će te emocionalno ucenjivati. Ne voliš je, nisi čovek za nju.

Ako izgubiš posao ili ne zarađuješ više kao pre, ostaviće te zbog nekog sa dubljim džepovima.

Sponzoruša nije osoba koja plače zbog slomljenog srca. Ona plače zbog propuštenih prilika, jače konkurencije ili lošeg ulaganja.

Tinejdžerike kojima je uzor Kim Kardashian će reći da je ona poslovna žena koja je uspela, ali da nije bilo njenog porno uredka koji je preplavio Internet i danas bi slagala ormar i birala odeću za Paris Hilton.

„Zašto ne bih i ja tako uspela? I ja bi htela da vidim egzotične destinacije, da lepo oblačim i budem popularna!“

Tako će razmišljati potencijalne sponzoruše mereći kandidate koji bi bili podobni za njene ciljeve.

Problem kod trke sponzoruša jeste njihova velika konkurencija, jer čim dođe mlađa i bolja verzija, čim silikoni i implantati popuste, dolazi tvoj krah. Ako si izabrala muža radi novca, a on tebe radi izgleda, to je logičan sled događaja.

Zar je to stvarno merilo uspeha, pretvaranje žena u materijal s rokom trajanja? Borba za emancipaciju tako ispada kao predstava gde su žene htele pravo glasa, a na kraju to odbacile da bi bile pratnja nekog bogatog sponzora.

Čitajte Luftiku na Google vestima

Srpska sponzoruša zna šta hoće i kako se do toga stiže

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
224 Shares
224 Shares
Share via
Copy link