Studio Moderna je nakon nedavne rasprodaje robnih marki prodala i maloprodaju. Kupac je trgovac madracima Matratzen Concord iz Nemačke, rekao je za Finance osnivač i vlasnik Studija Moderna Sandi Češko.
Još se traže rešenja za ostatak koncerna, koji ima ozbiljne finansijske probleme. Ovih dana vidimo katanac i na Dormeovim radnjama po Beogradu, piše Blic.
Matratzen Concord je u vlasništvu kineskog biznismena koji je takođe bio dobavljač za Studio Moderne. Deo koji je nemačka kompanija sada otkupila od Studija Moderna predstavlja oko četvrtinu dosadašnjih prihoda.
– Još uvek restrukturiramo ostale delove Studija Moderna, još ne mogu reći više – rekao je za Finance Česko.
Sredinom maja prodao je robne marke Dormeo, Delimano, Rovus i Top Shop švajcarskoj kompaniji Dormeo preduzetnika Darka Horvata.
Pre neki dan, Sandi Češko je potvrdio da je novo strateško partnerstvo rešenje za probleme u koijima se našla kompanija.
– Zbog rusko-ukrajinskog rata izgubili smo treće najveće tržište, u Ukrajini nam je i uništeno skladište robe, a još veće posledice po biznis imale su sankcije zbog čega smo morali da zatvorimo kompaniju u Rusji, ali i da vratimo celokupan dug VTB banci, rekao je Sandi Češko, tvorac Dormea koji je u 20 zemalja sveta pravio i po pola milijarde evra prihoda godišnje, a sada zbog globalnih problema trpi ozbiljne posledice.
– Ukrajinski rat je imao višestruko negativan uticaj na sistem Studio Moderne i zbog njega smo izgubili treće najveće tržište. Na samom početku rata našoj kompaniji je bombardovano i uništeno skladište. Na sreću nije bilo ljudskih žrtava jer se napad dogodio noću. Uprkos svemu Ukrajina još uvek radi i broji 100 zaposlenih – rekao je Sandi Češko.
Kako je dodao, još veći problem bile su sankcije.
– Još veći uticaj, kao posledica rata, imaju sankcije zbog čega smo morali da zatvorimo Studio Moderna Rusija, koja je bila naše najveće tržište. Pored toga javila se i obaveza da vratimo celokupan kredit VTB banci, upravo zbog sankcija – otkrio nam je Češko.
„Strategija je sada u novom strateškom partnerstvu“
Češka su novinari pitali i koja je sada strategija kompanije.
– Naša strategija je u novom strateškom partnerstvu koje će ponovno pokrenuti rast Studio Moderne. Ovde bih želeo da naglasim da je Srbija veoma važno tržište u našem sistemu i kao takva, uz veliki doprinos koji daje, deo našeg strateškog rešenja – zaključio je Češko.
Dodaj komentar