Reklamna kampanja za čuveni keks „Domaćica“ izazvala je mnogo bure na društvenim mrežama, a galama se ne stišava ni nekoliko dana od početka histerije.
Mreže ne prestaju da bruje od komentara koje je izazvala nova kampanja preduzeća „Kraš“ za njihov poznati keks.
Tako je danas osvanula nova fotografija, protivkampanje kako je napisala autorka, koja je ime „Domaćice“ promenila u „Nasilnik“ .
Javnost ne prestaje da burno reaguje, a ovog puta su oni koji su ocenili kampanju kao potpuni promašaj uzeli stvari u svoje ruke i preinačili značenje kampanje u to da bude negativno osvrnuta na muškarce nasilnike, kako je porast nasilja prema ženama još uvek u porastu.
Komentari na fotografiju su bili mahom odobravajući, i nekoliko korisnika je napisalo da bi ovaj keks sigurno kupili, iako su odlučili da „Domaćicu“ više neće kupovati zbog njihove nove reklame sa zanimanjima žena.
„Kraš“ je svojim marketinškim potezom želeo da ukaže na važnost ženske uloge u društvu, a kompanija je još i najavila da će u sledećoj fazi svoje reklamne kampanje podsticati muškarce da preuzmu kućne poslove i ukazati mladima na njihovu odgovornost prema kućnim obavezama.
Na kutijama keksa piše „Domaćica i umetnica“, „Domaćica i programerka“, „Domaćica i menadžerka“, a na novim fotografijama, natpisi su izmenjeni u „Nasilnik i ministar“, „Nasilnik i profesor“.
Pokušaj kompanije „Kraš“ da iskorači i skrene pažnju na neke očigledne duštvene stvari je shvaćen dosta pogrešno, i nismo sigurni da su svi shvatili pozadinu ove priče i njihovog marketinškog plana.
A da je kampanja uspešna možemo samo da procenimo po broju reakcija koje je izazvala i po tome koliko dugo se već o ovom keksu govori i sa pozitivnim konotacijama, i sa negativnim, ali da li uopšte postoji nešto što je loš publicitet?
Izvor: Nova.rs
Dodaj komentar