Nekada uspešan modni lanac, čini se, mladima više nije uzbudljiv.
Prodaja u švedskoj modnoj kući H&M počela je da stagnira. Novi izvršni direktor odlučio je da protrese stvari, snizi cene, modernizuje prodavnice i uloži u marketing.
H&M je decenijama sinonim za modernu odeću po pristupačnim cenama. Ono što ih je stavilo na mapu ljubitelja mode bile su saradnje sa dizajnerima kao što su Stela Makartni, Maison Margiela i Versaće, a sarađivali su i sa Madonom.
Međutim, čini se da je nekada uspešan modni lanac potpuno izgubio put na tržištu visoke ulične mode, jer mladima više nije uzbudljiv – skuplji je od onlajn brendova poput Šeina, a ne luksuzan kao Zara.
Naime, u sve konkurentnijoj modnoj industriji, prodaja H&M-a stagnira, sa prihodima od oko 21 milijardu dolara jedva veći od onih u 2017. godini, dok su prihodi Inditeksa (vlasnik Zare, Bershka, Stradivarius) porasli za 42 odsto u istom periodu. U prvih devet meseci prošle godine prodaja H&M-a pala je za jedan odsto, dok je Inditeksova porasla za sedam odsto.
Pre godinu dana, H&M je preduzeo akciju da promeni stvari i doveo novo rukovodstvo u kompaniju. Tako je novi izvršni direktor postao Daniel Erver, 43-godišnji bivši pripravnik u kompaniji koji je bio na različitim pozicijama tokom svojih 18 godina službe. Njegov prvi potez je bio snižavanje cena, modernizacija prodavnica i povećanje ulaganja u marketing. Isto tako, njegova vizija je da H&M ponovo postane ‘kul’ brend među mlađom populacijom.
Stoga je Čarli KSCKS angažovana da brendu da dozu svežine i smela, i ona je postala zaštitno lice kolekcije jesen-zima. Ako treba da proguglate ko je ona, verovatno imate više od 30 godina i savršeno ste srećni što tu i tamo kupujete običnu majicu ili duksericu od H&M-a.
U nizu događaja osmišljenih u metropolama poput Londona i Njujorka, Čarli je imala koncerte, čiji je domaćin bio H&M. Ideja vodilja bila je da nova kolekcija bude drska i bezobrazna, hrabra i beskompromisna, poput šestog studijskog albuma ‘Brat’, ili u prevodu – derište.
Čarli ga je objavila početkom juna 2024. i postao je trenutna letnja senzacija. Događaju u Londonu prisustvovale su sve ‘It’ mlade ‘slavne ličnosti’ i deca poznatih roditelja, tačnije nerođenih beba – od Lili Mos, ćerke Kejt Mos, do Rafertija i Ajris Lo, čiji su roditelji Džud Lo i Sejdi. Frost.
Pojavio se i sin Lijama Galagera, Lenon, kao i njegova rođaka Anais, ćerka Noela Galagera. „Naš prioritet je da brend ponovo učinimo „vau“, a mi koristimo muziku da stvorimo jači identitet koji zaista dobro rezonuje kod kupaca do kojih želimo da dopremo“, rekao je novi direktor Erver.
Ceo tekst čitajte na Srbija danas
Dodaj komentar