Lifestyle

U toku je “Januhairy”, mesec u kojem se žene pozivaju na nebrijanje

Britanka Lora Džekson je 2019. godine na društvenim mrežama pokrenula globalnu kampanju koja slavi žensku maljavost. Kampanja nosi naziv u skladu sa mesecom u kojem se sprovodi – Januhairy, ili u prevodu “Dlakavi januar”.

“Iako se osećam samouvereno u vezi sa svojim dlakama, neki ljudi to ne razumeju i osuđuju me jer se ne brijem, pa sam shvatila da sama ne mogu da promenim nametnute standarde lepote”, objasnila je prošle godine Džekson za BBC.

Dakle, njen cilj je da podstakne žene da u januaru (ali, ako žele, i tokom ostatka godine) prestanu da se depiliraju i da ponosno pokažu svoje dlake na društvenim mrežama kako bi se srušili postojeći standardi lepote.

Na isto je u avgustu prošle godine ukazala i manekenka Emili Rajtakovski koja je za “Harper’s Bazaar” ponosno pokazala svoje dlakave pazuhe.

A kampanja “Januhairy” ove godine ima i humanitarnu svrhu.

“Prikupljena sredstva od kampanje doniraćemo organizaciji za zaštitu i očuvanje životne sredine TreeSisters”, piše u fejsbuk objavi na službenoj stranici kampanje uz poziv i onima koji ne učestvuju da počnu više da razmišljaju i pričaju o klimatskim promenama i svemu što mogu da urade kako bi spasili Zemlju.

Zašto smo počeli da brijemo šiške ispod miške?

Čitajte Luftiku na Google vestima

Dragana Vidić

Čeka poslednji voz za Nedođiju. I to uspešno radi jako dugo. U međuvremenu piše.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

49 Shares
Share via
Copy link