Lifestyle Moda Novi Sad

Čupavci: Brend koji ćete uz osmeh nositi

Možda ste do sada primetili majice, cegere ili kalendare sa simpatičnim likovima i duhovitim porukama? U pitanju je brend “Čupavci” iza kojeg stoji fotografkinja Milica Staletović. Milica sebe opisuje kao devojku koja se trudi da svoju kreativnost i duhovitost iskoristi na najbolji mogući način. A kako sama kaže “Čupavci” su pravi spoj jednog i drugog.

cupavci-1
Facebook

– “Čupavci” su nastali sasvim slučajno. Dobila sam projekat na fakultetu da osmislim kalendar i tada sam nacrtala prve Čupavce. Svidelo mi se to što sam uradila pa sam nastavila. Uskoro sam Čupavce počela da oslikavam na šoljama, majicama, bedževima, cegerima i tako je nastao današnji brend.

Kako ljudi reaguju na duhovite i slatke ilustracije?

– Ima puno pozitivnih komentara. Uglavnom su oduševljeni njihovim šaljivim porukama, pa se čak i slučajni prolaznici nasmeju kada vide neki od natpisa na mojim majicama ili cegerima.

cupavci-2
Facebook

Osim brendom “Čupavci” baviš se i fotografijom. Tvoje fotografije su veoma nežne, ali istovremeno imaju i dozu drskosti. Gde pronalaziš inspiraciju?

– Što se tiče inspiracije, to je uvek različito. Inspirišu me ljudi koje fotografisem, njihova priča i trudim se da njihovu licnost pretočim u portret. Jako volim boje i kontrast, pa ste možda zato primetili ponesto nežno a i drsko u njima.

cupavci-3
Facebook

Veoma si mlada, a već gradiš dva brenda. Koliko si ambiciozna?

– Smatram sebe vrlo ambicioznom, ali i smatram da uvek može bolje. Verujem da uvek mogu jos ponešto da naučim. Volim taj osećaj na kraju dana kada vidim da se moj trud isplatio. To me pokreće.

?:@lemurchitect

A post shared by Milica Staletovic (@shutter__speed) on

Nemam buket cveca al eto listovi su isto ok

A post shared by Milica Staletovic (@shutter__speed) on

Novosađankama nedostaje kreativnost

Čitajte Luftiku na Google vestima

Dragana Vidić

Čeka poslednji voz za Nedođiju. I to uspešno radi jako dugo. U međuvremenu piše.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

34 Shares
Share via
Copy link