Magazin Novi Sad

Novosađani oprez! Brzi voz „Soko“ privremeno nestaje na Novom Beogradu

Kako naći želeničku stanicu u Beogradu? Odeš kolima za Novi Sad, pa sedneš u voz za Beograd. Ovaj fazon bi zvučao prilično glupo i nerazumno strancima koji nikada u Srbiji nisu bili.

Danas su predsednik Srbije i premijer Mađarske svečano otvorili brzu prugu Beograd – Novi Sad, provozavši se zajedno sa novinarima brzim vozom „Soko“ do novosadske stanice gde ih je dočekalo nekoliko hiljada okupljenih građana.

Za nas ostale ovaj voz po svemu sudeći neće biti dostupan pre ponedeljka, tako da će građani koji nikada nisu imali priliku da se voze brzom prugom za iskustvo morati da pričekaju makar do početka iduće nedelje.

NS BG
FOTO: Nenad Kostić

Svi smo sve naučili napamet. Najmanje znamo zbog čega se rokovi radova probijaju toliko puta, ali dobro, velika je nauka u današnjem vremenu napraviti brzu prugu u ravnoj Vojvodini. Građanima je prodata priča o brzini od 35 minuta na relaciji Beograd – Novi Sad, a niko ne govori da su naši stari išli parnom lokomotivom preko 100 na sat, naravno kad se dobro naloži.

Sa te strane, predsednik je postao svesni ekološki aktivista prve kategorije, pa ga na nekim sledećim izborima možemo kojim slučajem očekivati na listi koalicije Moramo za mir, budućnost i Vučića.

Valjda će Vučević i njegovi novosadski naprednjaci častiti članstvo jednom povratnom do prestonice. Već žalim slučaj onih koji nikada nisu bili na nezavršenoj stanici Prokop.

Putuješ 35 minuta vozom od Novog Sada, taman si otvorio drugi stranački sendvič kad eto tebe u Beogradu.

Stigneš, prođeš gradilište, izađeš na parking i stanicu sa jednom linijom autobusa za koji ne znaš u kom pravcu će te odvesti.

Oko tebe čistina i naprednjačko čistilište, a ti si taman dovoljno nisko i savijeno da možeš ekipi sa Senjaka da se pokloniš i sagneš iz svog ukopa.

Tu je tvoj put zapravo tek započeo naprednjački prijatelju. Ostaje ti gradska gužva i dva izbora. Probijanje do Auto-komande ili kroz Kneza Miloša. Pa biraj rođače. Računaj da te čekaju ridžovani željni da one bez karte zaviju u finansijsku poteškoću, a od onih planiranih 35 minuta, do centra grada dodaj komotno još čuku ukoliko se tvoja poseta zadesi u neizdrživom gradskom špicu.

Niko ne spori potrebu za brzim vozovima 2022. godine, ali zar nije i to najbolji opis koliko smo kao zemlja razvaljeni kada ih tek sada gradimo? Treba reći i da kako cene goriva lete u nebo, možda će se povratna karta od 1600 dinara ispostaviti još i kao dobar dil.

Bora Konj objavio je na svom Fejsbuk profilu jedan fenomen vezan za „Soko“. Naime, izgleda da je onostrano umešalo prste u ovaj naš kapitalni projekat, pa voz „privremeno nestaje u stanici Novi Beograd“.

Da li se ova usluga nestajanja dodatno plaća ili je uračunata u regularnu cenu karte predsednik nam još uvek nije objasnio, ali ponuda zvuči zaista primamljivo. Možda nemamo love da isfinansiramo izlete u Svemir sa Maskom i Bezosom, ali možemo povoljno da nestajemo po Novom Beogradu sa Šapićem i Vesićem. I to je nešto.

Jedan aplauz za ovu vlast što je rekonstruisala i modernizovala deo železničke infrastrukture. A za ovo nestajanje, molimo vas da hitno reagujete i odvojite ovo ’ne’ kako nam prvi putnici ne bi bila ekipa serijala Razbijači mitova (MythBusters).

Čitajte Luftiku na Google vestima

Internet kaže da je ‘Soko’ plagijat, a ‘Srbija voz’ da svi sokoli liče (FOTO)

Antonije Kosanović

Traži smisao u vreme besmisla, rečima potkradajući emocije.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

script type="text/javascript" src="//delivery.r2b2.io/get/luftika.rs/generic/in-media">
188 Shares
188 Shares
Share via
Copy link